Kozmetikler ve Alerjileri

'Genel Sağlık' forumunda Mavi_Sema tarafından 12 Kasım 2009 tarihinde açılan konu

  1. Mavi_Sema

    Mavi_Sema Özel Üye

    Kozmetikler ve Alerjileri konusu
    Sponsorlu Bağlantılar
    Hatırı sayılır
    miktarda para ödeyerek bir nemlendirici
    aldınız...


    Ürün size
    "hipoallerjenik" olarak sunulduğu ve "kaliteli"
    bir marka olduğu için tereddüt etmeden
    kullanmaya başladınız.


    2-3 gün sonra
    yüzünüzde kızarıklık ve kaşıntı başladı ve
    gittikçe artan bir dermatit (egzama) tablosu
    ortaya çıktı...


    Bu durum özellikle
    hanımlar arasında oldukça sık rastlanan bir
    talihsizliktir. Kullanılan kozmetik madde
    allerji yapmıştır. Hem de "hipoallerjenik"
    (allerji yapma ihtimali zayıf) olduğu halde.
    Kullanılan ürün hipoallerjenik değil ise, ciltte
    dermatit oluşturma riski şüphesiz daha da fazla
    olacaktır.
     

Yükleniyor...
Benzer Konular - Kozmetikler Alerjileri Forum Tarih
Bunlar da mutfaktan çıkan kozmetikler Güzellik & Bakım 19 Aralık 2009
Kozmetikler Alerji ve dermatit yapmasının nedenleri Güzellik & Bakım 1 Ekim 2009
Çocuklarda Bahar Alerjileri Çocuk Sağlığı ve Bakımı 10 Mart 2010
Bahar Alerjileri Ortaya Çıkaran Nedenler Nelerdir ? Genel Sağlık 12 Kasım 2009
Çocuklarda Gıda Alerjileri - Gıda Alerjileri - Gıda Alerjileri Hakkında Çocuk Sağlığı ve Bakımı 27 Temmuz 2009

Bu Sayfayı Paylaş