Karganın kromozom sayısı kaçtır?

'Frmartuklu Soru-Cevap Bölümü' forumunda Kayıtsız Üye tarafından 20 Eylül 2011 tarihinde açılan konu

  1. Karganın kromozom sayısı kaçtır? konusu
    Sponsorlu Bağlantılar
    Karganın kromozom sayısı kaçtır? arkadaşlar kargayı bulan varsa lütfen bekliyorum çooooooooook madurum
     

  2. karganın kaç kromozomu vardır?
     

  3. karganın kaç tane kromozomu vardır?
     

  4. karganın kromozom sayısııııııııı?????????????????**
     

  5. ne yani kimse bilmiyormu
     

  6. karganın kromozom sayısı bi allahın kulu neden söylemiyo yaaa
     

  7. arkadaşlar ben de 8. sınıfa gidiyorum sorunun cevabını ansiklopedi den buldum
     

  8. madem buldun sölesene kardeşim
     

  9. 56 buldum sizlere kolaylık dilerim
     

  10. 56 arkadaşlar sizlere koloylık dilerim
     

  11. karganın kromozom sayısı kaç arkadaşlar
     

  12. çok saolun yaa hiç biyerde bulamamıştım
     

  13. saol ya tek kargayı bulamamıştım
     

  14. 5654 kesin cevap budur :)
     

  15. Eğrelti otu 500 koyun 54 domates 24 kartal 66 gül 46 fil 56 serçe 60 yılan 78 karga 56
     

  16. karganın kromozom sayısının 56 olduğuna eminmisiniz çoğu sitede 72 yazıyo insanları kandırmayın
     

  17. teşekürler çok sağolunnn
     

  18. ben karganın kromozom sayısını öğrenmek istiyorum
     

  19. 56 bunu kim bilemezki
     

  20. çok teşekkürler yaaaaaaaaaa sonunda bulabidim
     

Yükleniyor...
Benzer Konular - Karganın kromozom sayısı Forum Tarih
Hayvan ve bitkilerin kromozom sayıları Frmartuklu Soru-Cevap Bölümü 18 Eylül 2013
Kromozom, Kromozomların Yapısı, Tipleri, Kromozom Özellikleri, Kromozom Çeşitleri Konu Dışı Başlıklar 5 Ağustos 2012
Canlıların Kromozom Sayısı Konu Dışı Başlıklar 8 Mayıs 2012
Kromozomlar Hakkında Bilgi Konu Dışı Başlıklar 28 Şubat 2012
Kromozomun Yapısı Hakkında Bilgi Konu Dışı Başlıklar 27 Şubat 2012

Bu Sayfayı Paylaş