ingilizce oyun anlatımı

'Frmartuklu Soru-Cevap Bölümü' forumunda Kayıtsız Üye tarafından 6 Mart 2011 tarihinde açılan konu

  1. ingilizce oyun anlatımı konusu
    Sponsorlu Bağlantılar
    körebe oyununun ingilizce tanıtımı
    ingilizce oyun nasıl anlatılır,
    körebe oyunu ingilizcesi nasıldır bilgi verir misiniz?
     

  2. SeLeN

    SeLeN Site Yetkilisi Editör

    İngilizce Körebe Oyunu

    Blind man's bluff is a children's game, a variant of tag. Sometimes referred to as "blind man's buff", wherein the word buff is used in its obsolete sense of a small push, the game claims lineage as far back as the late Zhou Dynasty (circa 500 B.C.) and the Han Dynasty of ancient China


    [​IMG]

    Blind man's bluff is played in a spacious area, such as outdoors or in a large room, in which one player, designated as "It", is blindfolded and gropes around attempting to touch the other players without being able to see them, while the other players scatter and try to avoid the person who is "it", hiding in plain sight and sometimes teasing them to make them change direction.


    Blind man's bluff is ideally played in an area free of dangerous obstructions so that the "It" player will not suffer injury from tripping over or hitting something.
     

  3. şimdi söyle bişey varkine bu olaylardan hiçbirsey anlamadım.. ya
     

  4. bene bir şey anlamadım 6,sınıfa gidiyorum bir kaç tane örnek bakıyım dedim ama bunlar artık hangi sınıf düzeyindeyse
     

  5. Ben hiç bişe anlamadım anlayan warmı
     

  6. vallaha ben alnladım
     

  7. bn bişi anlamadım anlatırmısınız
     

  8. bnde bşey anlamadm pardon hangi dilden konuştunuz
     

  9. Kör adamın blöf, "O" olarak belirlenmiş bir oyuncu, onları görmek mümkün olmadan diğer oyuncular dokunmaya çalışırken etrafında gözleri ve Gropes olduğu açık olarak veya büyük bir odada böyle geniş bir alanda, içinde çalarken diğer oyuncular dağılım ve düz görünürde gizleme ve bazen onlara yönünü değiştirmek için onları alay, "o" olan kişi kaçınıyorum.


    Kör adamın blöf ideal "Bu" oyuncu üzerinde açma veya bir şey isabet gelen yaralanma muzdarip olmaz böylece tehlikeli engelsiz bir alanda oynanır
    anlamına geliyor
     

  10. Bende 6'ya gidiyom hiç bir şey anlamadım ...
     

  11. 6.sınıf seviyesine uygun olsa çok iyi olur
     

  12. Bende Anlamadım Ama Ben + Aldım :D
     

  13. ewet bana da anlatırmısınız lütfen hadi biraz ödew yapalım deik ama anlayana ödevb yapmak ne yaptığı ne yazdığı hiç bir alakasaı yok ya
     

  14. ya farklı bir oyun yazar mısınız her sitede aynı oyun bir de madde madde olsun lütfen bana yardım edinnnnnnnnnnnn <3
     

  15. valal gayet anlaşılır 6. sıni anlatıfa ideal bir anlatım bence
     

  16. körebeden başka oyun yok mu nereye baktıysam hep körebe
     

  17. bn anladım körebe yi ing. anlatıyo 6'ya gidiosanz bilmeniz gerekirdi
     

  18. valla çok güzel ben anladım iyi oldu
     

  19. walla bende bişey anlamadım anlayan fıttır zekadır
     

  20. bu nedir yaww hele bu hocalar bizi öldürdü 6 ya gidiyyomm bu nları öğrenyomm bnm türkçem daha doğru dürst deill bun mu öğerenecem
     

Yükleniyor...
Benzer Konular - ingilizce oyun anlatımı Forum Tarih
İngilizce Oyun Nickleri ve Anlamları Yabancı Nickler 12 Nisan 2011
İngilizce Körebe Oyunu İngilizce Tercümeler 20 Şubat 2011
Whatsapp ingilizce durum mesajları kısa Yabancı Nickler 3 Temmuz 2015
İngilizce tarihler nasıl yazılır İngilizce Dil Bilgisi 30 Haziran 2015
Batman'ın İngilizce Tanıtımı Batman Tanıtımı 2 Ocak 2014

Bu Sayfayı Paylaş