Hicri takvim ülkemizde bugün hangi işler için kullanılmaktadır?

'Frmartuklu Soru-Cevap Bölümü' forumunda Kayıtsız Üye tarafından 8 Mart 2012 tarihinde açılan konu

  1. Hicri takvim ülkemizde bugün hangi işler için kullanılmaktadır? konusu
    Sponsorlu Bağlantılar
    aynen banada gerekiyo nolur söyleyin.

    Hicri ve Miladi takvim ülkemizde bugün hangi işlerde kullanılır?

    Hicri Takvim

    Günümüzde sadece dini günlerin gecelerin ve ayların belirlenmesinde kullanılmaktadır.

    Miladi Takvim

    Günümüzde ayları, haftaları ve tarım, seyahat, avcılık gibi işleri kolaylaştırmak amacıyla kullanılır.
     
    En son bir moderatör tarafından düzenlenmiş: 17 Nisan 2015

  2. hicri takvim günümüzde sadece dini gün ve ayları belirlenmesinde kullanılmakta bende yeni öğrendim cevabını veren kişiye allah ne muradı varsa versin teşekkürler
     

  3. eylül ve selen sağol
     

  4. doğru bildin bana lazım bu konu çok işime yardı güzel
     

  5. yaa hadi yaa sizin yüzünüzden 000 alcam
     

  6. Hicri takvim Türkiye Cumhuriyetinde 1 Ocak 1926'da yürürlükten kalkmıştır. Günümüzde sadece dini gün, gece ve ayların belirlenmesinde kullanılmaktadır.
     

  7. hicri takvim günümüzde dini günlerin kullanılmasında kullanılır arkadaşlar berat kandili gibi
     

  8. doğru ceyabı verin nnnnnnnnnnnnnnnnnnnnnnnnnnnnnnnnnnnnnnnnnnnnnnnnnnnnnn
     

  9. sadece dini gün ve ayların belirlenmesinde kullanılır
     

  10. bu ödevde son sayfa son soru lütfen cevabı vermeyin
     

  11. cevabim yokki ödev yapcam nolur yapamassam 00000 alırım NOLLUUUUUU
     

  12. Günümüzde sadece dini güngece ve ayların belirlenmesinde kullanılmaktadır
     

  13. nolur lazım söylyin ya
     

  14. ban hicri takvimin ne işlerde kullanıldığını soylermisiniz? :) :( :p 3:)
     

  15. Hicri takvim; ülkemizde dini gün, gece ve ayların belirlenmesinde kullanılmaktadır.
     

  16. lütfen ödevim yapamazsam hoca kızar cevabı bilen yokmu
     

  17. ödevimi yapmam lazım lütfen hiç biriniz cevabı bilmiyormusunuz nolur son2 sorum kaldı hadi çabuk
     

  18. hicri takvimin cevabı nedir çabuk söyleyin ödevimi yapmama lazım
     

  19. EYLÜL adlı üyeye çok teşekkür ederim . Gerçekten kısa ve açıklıycı bir cevap yazmış...
     

  20. doğru cevap verin ya nerde kullanılr!!!!!!!
     

Bu Sayfayı Paylaş