Geniş Aile Replikleri

'Geniş Aile Dizisi' forumunda KaRDeLeN tarafından 23 Ekim 2009 tarihinde açılan konu

  1. KaRDeLeN

    KaRDeLeN Özel Üye

    Geniş Aile Replikleri konusu
    Sponsorlu Bağlantılar



    - ÇikoLyata yer misin bilal?
    + Yicez çikolyatanı da amaa bu çikoLyata bize yetmez.
    / EE bırakın lan çikolotamı!

    __

    + Delikanlılığın kitabında rakibinin gözüne biber gazı sıkıp görüş alanını azaltmak var mı !
    - Tövbe ben değil mürsel sıktı. Ben yine de sportmence bulmuyorum tabi.
    + Seninle şimdi kavga etmicem cevahir dışardan benim dayak yediğim sanırlar!
    - Bu kadar duygusal olma bebeeem!

    __

    - allah belanı versin mürsel...
    - ben zaten arkadaşımda kalıcam alt eşofmanımı almaya geldim sadece...

    __

    - korsan emlakçılığa başlıyoruz ulvi.
    + korsan emlak mı? sahte ev mi alıp satıcaz abi
    - sahte ev diye bir şey mi var lan bir batonarme gördün mü ya mülktür ya duvar

    __

    - sana bir ton daha koyu atarım insan içine çıkamazsın mat bilal.

    __

    - keşke anam beni doğuracağına ben anamı doğursaymışım.

    __

    pırılla seni kim tanıştırdı lan ?
    -Annemler.
    -oha! niye?
    -kardeşiz çünkü

    __

    kızla aynı sınıftayız ama aramızda sınıf farkı var.

    __

    -baba neden kovuyosun beni şimdi iş yapıyoruz şurda
    -iyi işte ben de iş yapıyorum seni gönderip yerine bir çuval leblebi getirecem

    __

    bilal'den cevahir'e:
    -çok kalacaksan söyle de yuvanı yapayım.

    ___

    +anneciğim size müteşekkirim bana annelik yaptınız.
    -ya ne yapacaktım oğlum?

    __

    ulvi ampul takarken...

    cevahir: hadi lan takamadın bi ampulü.
    ulvi: abi olmuyo ekonomik ampul ya ondan galiba.
    cevahir: kenarına para sıkıştır o zaman.

    __

    + Şükufe beni seçti cevahir.
    - ben de seni seçtim pikaçu EEEEYT.

    __

    ben boşanma davasını kaybettim baba.
    * (cevahir'in babası kuddusi bön bön bakar)
    - velayetim sizde kaldı ha çok da ballısınız!

    __

    bi nazan dünyada kaç yılda yok oluyor biliyor musunuz?

    __

    -Kuddusi amca sen ne iş yapıyosun?
    =Kuruyemiş dükkanım var işte fındık fıstık satıyorum.
    -anladım. .Ben de çocuğum.

    __

    anne - a
    nazan - n
    nazan masanın altında temizlik yapıyor.
    a - nazaan.
    n - efendim?
    a - kimle konuşuyosun kızıım?
    n - mürsel bişey sorduda.
    a - ne sordu? üstünde ne olduğunu mu sordu?
    N - AY ANNE YAA MÜRSEL ŞUA ANDA ÜSTÜMDE ne olduğunu bilse benimle evlenmekten vazgeçer yani.

    n - babam nerde anne?
    a - çıkıyorum dedi çıktı tutamadım.
    n - hah çok güzel kahveye gitmiş.
    a - hiii! görmüş mü mürseli yoksa?
    n - yok mürsel masanın altına saklanmış.
    a - hah iyi bari akıl etmiş deli oğlan daa sen de masanın altındasın? hayırdır bi fantaaazi mi yapıyosunuz yoksa?
    n - ya anne inanamıyorum öff yaa temizlik yapıyorum burdaa.
    a - çık ordan çık çık çık bana bak evlenmeden masanın altına girmek yasak.
    n - ya öf anne yaa inanamıyorum sana yaa...

    __

    cevahir bak! bi kanunsuzluğun peşindeysen sakın beni alet etme ben dürüst bi esnafım.
    -e mürselcim ben de iki ters bi dürüstüm! istersen bi tersime falan gelmeden yürü koçum!

    __

    C: yaa şükufem ben hep boşa kaçıyorum ama sen hep bilale pas veriosun
    Ş: bilal i şimdilik kadro dışı bıraktım yerine iyi birisini bulursam sezon bitmeden göndericem.

    __

    mürsel: kuruyemiş dükkanı burası çıkın dışarda kavga edin.
    bilal: kes lan! delerim şimdi çuvalını akıtırım kuruyemişini!


    __

    öğretmen:zekai kalk bakıyım ayağa!
    zekai: oğlum tango yapmaktan tutulmuş her yerim hereket edemiyorum
    öğretmen: zekai kalkarmısın hemen
    zekai: hocam her tarafım tutulmuş kalkamıyorum. en iyisi siz yere çömün ben kalkmış kadar olurum.

    __

    bilal: cevahir bunlar neyi paylaşamıyorlar?
    cevahir: bak bilal! senin ömründen kefilsiz kredi çekerim!''

    __

    zekai aynaya bakmaktadır.cevahir'de arkada ulviye konusur.sonra:
    cevahir - napıyon lan burda deli soyka
    zekai - hiç abicim arka serbest mi diye bakıyodum.

    __

    zekai: yarimi vermem tikilere.

    nazan: ohaa tripleks evin nesi müsait değil daha müsaiti boş arsa.

    cevahir: dikkat et trafoya işiyorsun koyu bilal daha da koyulaşacaksın.

    zekai: küpeyi padişahlarda takıyor baba.
    kuddusi: sefere mi çıkıcan eşşolueşşek.

    hafize: sen nikahımızı tazele nadir efendi gerekirse ben seni taze boşarım.

    bilal: diyorum ki bu enişte furyasından bizde mi faydalansak.

    __

    cevahir arabadadır mürsel yayadır.

    cevahir: mürsel seni de bırakayım mı?
    mürsel: bırak.
    cavehir: hadi bıraktım. (cevahir mürsel'i bırakıp basar gider)

    __

    zekai: ohoooo beni evlatlık mı aldınız ya bu evde hiç bi istediğim olmuyor
    nazan:merak etme zekai evlatlık almış olsak daha seçici davranırdık

    __

    cevahir: devir abi bu başlatıyo.
    koyu bilal: şikayet kutusu koy şikayet edip "içine" koyalım.

    __



     

  2. Google

    Google Özel Üye

    paylaşım için teşekkürler
     

Yükleniyor...
Benzer Konular - Geniş Aile Replikleri Forum Tarih
Geniş Aile Dizisi 94. Bölüm Fragmanı İzle Geniş Aile Dizisi 12 Haziran 2011
Geniş Aile Dizisi 93. Bölüm Fragmanı İzle Geniş Aile Dizisi 3 Haziran 2011
Geniş Aile Dizisi 92. Bölüm Fragmanı İzle Geniş Aile Dizisi 29 Mayıs 2011
Geniş Aile Dizisi 91. Bölüm Fragmanı İzle Geniş Aile Dizisi 23 Mayıs 2011
Geniş Aile Dizisi 90. Bölüm Fragmanı İzle Geniş Aile Dizisi 11 Mayıs 2011

Bu Sayfayı Paylaş