6. 7. 8. Sınıflar İçin Kompozisyon Örnekleri

'Makaleler-Denemeler' forumunda Eylül tarafından 3 Mart 2012 tarihinde açılan konu

  1. 6. 7. 8. Sınıflar İçin Kompozisyon Örnekleri konusu
    Sponsorlu Bağlantılar
    Ana fikir: Göz önünde olmayan kimse zamanla unutulur.


    Benimde en sevdiğim arkadaşımı ,kendini bişe sanan bi kız aldı.Beni unuttular.
     
    En son bir moderatör tarafından düzenlenmiş: 5 Aralık 2015

  2. güzelmiş:cool:
     

  3. Çok güzel örnekler var çok sağ ol teşekkürler
     

  4. Çok teşek ür ederim sayende türkçe den 100 aldım ve teogtan 0 yanlış çıkardım EYWALLAH
    :);):(:mad::confused::cool::p:D:eek::oops::rolleyes:o_O
     
    En son bir moderatör tarafından düzenlenmiş: 15 Aralık 2015

  5. teşekkürler ilyas hocaya bunu suncam 8.sınıf
     
    En son bir moderatör tarafından düzenlenmiş: 22 Aralık 2015

  6. hariika çok işime yaradı
     

  7. ADAMIN DİBİsin o kadar işime yaradıkı helal olsun
     

  8. Çok iyi artık yazılılarda iyi alabilirim oda 100
     

  9. ALLAH SİZDEN RAZI OLSUN AKLIMA HİÇ GELMEZDİ:D:rolleyes::cool:;):)
     

  10. çok güzel siteymiş yaaaaaaaa
    :):):):):):)
     

  11. çok iyi bir site helal olsun be:);):D:rolleyes:
     

  12. Güzeldi beğendim
     

  13. idare eder yani güzel gibi gibi o_O;):)
     
    En son bir moderatör tarafından düzenlenmiş: 25 Ekim 2016

  14. hiç işime yaramadı sınavda napıcam bilmem:(:mad::mad::mad::mad::mad::mad:
     

  15. bu site güzel güzel olmasına ama hocalrın bunları soracağını nerden bilebiliriz bence çok kötü beğenmedimo_Oo_O:confused::confused::eek::eek:;);)
     

  16. Aytunç Yaka

    Aytunç Yaka Yeni Üye

  17. Aytunç Yaka

    Aytunç Yaka Yeni Üye

    100 getirirsem bu siteye üye getiricem
     

  18. Site çok güzel sağlıklı beslenmek ile ilgili bir kompozisyon yazarmisiniz
     

  19. çok güzel olmuş elinize sağlık
     

Bu Sayfayı Paylaş