Winning Eleven - PES - Estetik Hareketleri Nasıl Yapılır - İpuçları

'Oyunların Tam Çözümü' forumunda UquR tarafından 26 Kasım 2008 tarihinde açılan konu

  1. UquR

    UquR Üye

    Sponsorlu Bağlantılar
    Winning Eleven - PES - Estetik Hareketleri Nasıl Yapılır - İpuçları konusu Winning Eleven - PES - Estetik Hareketleri Nasıl Yapılır - İpuçları..

    PS2 yada PC de estetik hareketler nasıl yaparım diyorsanız işte size çözüm.
    artı ipuçarınıda veriyuorum.Hareketler Nasıl Yapılır Yazılı Anlatım...Bu arada bu hareketler Pes4 (WE7) ve üstü sürümler için geçerlidir.


    PS2

    1- 360 dönme(zidane abimiz saolsun)=sağ analog tuşunu topla beraberken 360 derece döndürün..
    2- Bilek Çalımı=topla yürürken futbolcu ya göre sağ yada sol ile birlikte R2 tuşunda bi kere basın..
    3- Topun üstünden atlama=pas attığınız adam a top gelirken hiç bir yön tuşunda basmadan R1 e basın..
    4- Göğüs de durdurma=Top diz ve göğüs hizasında gelirken adamın yüzünün tersi yönde ok tuşuna bi kere basın,devamında şık şutlar ve paslar verebilirsiniz..
    5- Top Sürerken ayaktan aşma=R1 le koşarken koştuğunuz yönden farklı olan başka bi yön tuşu ile R2 ye basın,top adamın ayağından biraz açılır...
    6- Geri Geri top sürme(başka isim bulamadım idare edin)=2.hareket yani bilek çalımını yaptıktan sora adamın tersine doğru geri tuşuna seri şekilde basın..
    7- frikik lerde aşşağı yön tuşuna basarsanız plase vurur,yukarı tuşuna basarsanız abanır
    8- ) a) SELECTE BASIN L1 E BASILI TUTUN VE ŞUTU ÇEKİN ADAMIN ÖNÜNDEKİ FUTBOLCU TOPA VURUYOR

    b)SELECTE BASIN VE SAĞ ANOLOĞA BASIN TOPU ADAMIN KOŞUCAĞI NOKTAYA ATIYOR VE GÜZEL YERDEN GOLLER ATABİLİYORSUNUZ

    c)SADECE SELECTE BASIP HİÇ BİR TUŞA BASMASSANIZ ZATEN BİLDİĞİNİZ GİB İKİ KİŞİ OLMASINA RAĞMEN KALECİYİ ŞAŞIRTMADAN DİREK KALEYE VURUYOR
    9- Orta yaptıktan sonra R2 tuşuna basılı tutup adamınızı topa doğru yönlendirebilirsiniz. Yani topa artistik şekilde vurmak istiyorsanız topun düştüğü yeri gösteren sarı işaretten adamını hafifçe uzaklaştır. Vole, röveşata gibi vuruşlar otomatiktir
    10- sağ analoğu kendi etrafında hafifçe 360 derece çeviriosunuz aynı anda oyuncu topun ustunde gittiği noktaya dogru 360 derece dönup devam edio
    11- sağ analogu 2 kere oyuncunun gittiği yome yani sağ tarafa itince aykut hareketi yapıo
    12- sağ analogu oyuncunun gittiği yöne dogru 2 capraz yukarı yaparsanız cok hızlı bısekılde karsısındakı rakıbe vucut hareketı yapıyor..Misal:Beckham(aynı hareketi çapraz aşşağıda yapabilirsiniz).
    13- oyuncu sag tarafa dogru hareketlendi yıne sag analogu bıraz aralıklı olarak 1 bosluk 1 seklınde 2 kere asagı yaparsanız topu ayagından cok az acıyo bi nevi rakıbın arkasına topu atıp devam edıyo.Bunu kalecıyle karsıkarsıya yaparsanız kalecının yanından atıp gecıp sut cekebılırsınız.
    14- R2 + L2 bu 2 dugmeye aynı anda bastıgınızda oyuncunuz aniden duruyo.Genelde depar halinde çizgiye indiğnizde top ayagınızdan acılır yada top taca cıkarken anıden topa dokunursunuz bu yaptıgınız hareket bazen sızın oyuncunuza gıtmeyebılır sımdı bu 2 tusa bastıgınızda nerde olursa olsun şak die topa basıp olece 2. hamlenızı bekler.
    15- L2 + kare ye basarsanız açılan kalecının uzerınden aşırtma şut ceker
    16- Şut çektiniz fakat aniden aşırtmak istediniz çok hızlı bi şekilde R1 yada R2 ye basın
    17-ronaldınho hareketinin (flip flap)hareketinin yarım versiyonu:L1'e basılı tutarak sağ analogu iki kere çapraz yapınca olur''umarım yardımcı olmuşumdur


    PC

    (harekterler PC default buton konfigurasyonuna göre gösterilecek)

    *topla sağ tarafa doğru koşuyorsunuz mesela yukarıya basıp "C" tuşuna basarsanız iki ayrı hareket yapma olasılığınız doğacak dikkat ederseniz depar attığınızda topu azıcıkta olsa onüne sürerek depar atar futbolcular topu açmışken yaparsan yukarıya doğru topu yan yan sürer hareket devam ederken hçbrişeye dokunmazsanız hareket devam eder bu sırada mesela hareketi sağ tarafa koşarken yukarıya doğrumu yaptınız hareket devam ederken sol tuşa basılı tutarsanız topu tabanıyla geriye doğru yavaş yavaş sürer
    *mesela sağa doğru koşuyorsunuz aşağı + depar + C tuşuna basarsanız topu önüne doğru uzun birşekilde atar bu hareketi iyi kullanırsanız kimse sizi yenemeez bu hareketi genellikle hızlı forvetlerle ve kanat oyuncularıyla yapın felaket etkilidir
    *pas atarken top oyuncuya gelmeden E tuşuna basarsanız bazen topun üzerinden atlar
    *depar atarak bir kanatta sıfıra yakın bir durumdayken Q + 2kere D ye basın topu hızlı birşekilde ve falsolu ortaya atar ve en etkili atak biçimidir forveti iyi bir takımda bu taktikle 5 6 gol atarsınız
    *eğer aynı hereketi 3kere D ye basarak yaparsanız topu yerden hızlı birşekilde atar
    *birkere basarsanız yüksekten orta yapar
    *topla koşarken C ye basarsanız birden durar (sıfıra doğru koşarken çok etkili) aynı hareketi ters tarafa koşarak yaparsanız yani kendi kalenize topun üstünden atlayarak rakip kaleye döner
    *topla koşarken Q+E ye aynı anda basarsanız durar ve şut yada pas için topu biraz önüne gönderir bu durmda şut yada pas çok etkilidir fakat rakip oyuncu yokken yapılmalıdır
    *Q basarak ronaldonun meşhur hareketini yaprken E ye birkaç kere basarsanız topu birden önüne hızlı birşekilde atar
    *topla koşarken birden ters tarafa basıp aynı anda E ye basarsanız topu bilek hareketiyle geriye çeker
     
  2. Google

    Google Özel Üye

    paylaşım için teşekkürler
     
  3. samalp_97

    samalp_97 Yeni Üye

    sağolun bu hareketler gerçekten güzel :)
     
  4. Arkadaşlar program files den konamı ya giriyosunuz settings yazan yere tıklayıp üstteki klavye butonuna basıysunuz sağ alt taki yerleri istediğiniz rakam veya harf yazıyosunuz uygula diyip oyuna girin genellike c tuşuna basıp yazdığınız rakam veya harfe aynı anda basıp yön tuşları ile hareketleri yapınız
     

Bu Sayfayı Paylaş