Savunma Gereçleri [OGame] aletlerı taktikleri

'Diğer Oyunlar' forumunda UquR tarafından 3 Aralık 2008 tarihinde açılan konu

  1. UquR

    UquR Üye

    Sponsorlu Bağlantılar
    Savunma Gereçleri [OGame] aletlerı taktikleri konusu Savunma Gereçleri [OGame] aletlerı taktikleri

    Savunma Gereçleri
    Roketatar
    Roketatar hem ucuz hem de çok basit bir savunma mekanizmasıdır. Sadece alışılageldik balistik ateşli silahların basit bir devamı olduğu için[​IMG] kullanabilmek için önemli araştırmalar yapmak gerekmez. Çok ucuz yapım maliyeti küçük filolara karşı sık kullanılmasının en önemli sebebidir[​IMG] ama zamanla önemini yitirecektir. Zamanla vurucu gücü yüksek topların arkasında[​IMG] düşmanın gönderdiği roketleri püskürtmek amacıyla konuşlandırılacaktır. Savunma yapıları çok fazla zarar görürlerse kendilerini otomatik olarak deaktive ediyorlar.

    Savaş sırasında zarar görüp deaktive olan bir yapının savaştan sonra tekrar çalışmaya başlama şansı %70'tir.
    Yapı puanı 2000
    Kalkan gücü 20
    Saldırı değeri 80

    Hafif Lazer Topu
    Uzay gemisi teknolojilerindeki hızlı ve anormal etkili gelişmeler yüzünden[​IMG] bilim adamlarının daha büyük[​IMG] geliştirilmiş gemi ve filolara hizmet verebilecek yeni savunma mekanizmaları yapmaları gerekti.

    İşte bu gelişme Hafif Lazer Topu'nun doğuşunun habercisiydi. Hedefin balistik silahlar yerine güdümlenmiş olarak fotonlarla vurulması çok daha ağır darbeler verir. Yeni gemilerin yüksek ateş gücüne dayanabilmesi için aynı zamanda çok daha güçlü bir zırhla donatıldı. Üretim giderlerini daha fazla arttırmamak için yapısında çok da fazla bir değişime gidilmedi. Yaptığı iş ve bu işe göre fiyatı karşılaştırılınca Hafif Lazer Topu bu alanda önderdir. Bu sebeple gelişmiş medeniyetler için bile ilgi çekicidir. Savunma yapıları çok fazla zarar görürlerse kendilerini otomatik olarak deaktive ediyorlar. Savaş sırasında zarar görüp deaktive olan bir yapının savaştan sonra tekrar çalışmaya başlama şansı yine %70'tir.
    Yapı puanı 2000
    Kalkan gücü 25
    Saldırı değeri 100

    Ağır Lazer Topu
    Hafif Lazer Topu'nun tutarlı ve kararlı bir çalışma sonucu ortaya çıkan devamıdır. Yapısı güçlendirilip yeni malzemelerle tamamlandı. Dış cephesi dirence daha dayanıklı hale getirildi. Aynı zamanda enerji sistemi ve hedef bilgisayarı da geliştirildi. Böylece hedefe tam isabet şansı arttırıldı. Savunma yapıları çok fazla zarar görürlerse kendilerini otomatik olarak deaktive ediyorlar. Savaş sırasında zarar görüp deaktive olan bir yapının savaştan sonra tekrar çalışmaya başlama şansı %70.
    Yapı puanı 8000
    Kalkan gücü 100
    Saldırı değeri 250

    Gauss Topu
    Mermili silahlar[​IMG] modern atom füzyonu ve yeni başka enerji tekniklerinin keşfinden[​IMG] hiperuzay itme takımlarının ve aynı zamanda daha kaliteli zırhların keşfinden sonra önemini oldukça yitirmişlerdi. Ta ki yeni bir enerji çeşidi keşfedilene kadar. Aslında bu teknik dünyanın 20 ve 21. yüzyıllarında bilinen ve kullanılan bir teknikti: Parça Hızlandırıcı. Gauss Topu bu tekniğin geliştirilmiş ve büyütülmüş modern konstrüksiyonundan başka bir şey değil. Tonlarca ağırlıktaki mermiler manyetik güç sayesinde hızlandırılıyorlar. Top ağzında oluşan hız merminin çevresindeki havadaki yabancı maddeleri ısıtıyor ve oluşan geri tepme gücü dünyayı ayağa kaldıracak cinsten bir güce kavuşuyor. Bu delici güce en yeni zırh ve koruyucu kalkanlar bile dayanamaz[​IMG] hatta hedefin tamamen delinmesi de çok sık rastlanan bir durumdur. Savunma yapıları çok fazla zarar görürlerse kendilerini otomatik olarak deaktive ediyorlar. Savaş sırasında zarar görüp deaktive olan bir yapının savaştan sonra tekrar çalışmaya başlama şansı %70.
    Yapı puanı 35000
    Kalkan gücü 200
    Saldırı değeri 1100

    İyon Topu
    Dünyanın 21. yüzyılında EMP adıyla ünlü bir teknik vardı. EMP[​IMG] devresel dairelere ekstra gerilim indükleyerek tüm hassas aletleri yok edebilecek arızalara sebep veren elektromanyetik pulstur. Eskiden EMP-Silahları bomba ve roket bazlı silahlarda[​IMG] bazen de nükleer silahlarla birlikte kullanılırlardı. Artık EMP'ler çok daha başka bir amaç için kullanılıyorlar ve bu amaca uygun olarak geliştiriliyorlar. Yok etmek yerine düşmanin savaş ve manevra kabiliyetini kısıtlayıcı hatta tamamen engelleyici bir şekilde kullanılıyorlar. Ondan sonra yapılması gereken tek şey gardı düşmüş düşmanın gidilip kolayca ele geçirilmesidir. Şu ana kadar geliştirilebilen en ileri EMP-Silahı İyon Topu olarak kullanılıyor. İyon Topu[​IMG] elektroniğe zarar veren (tabi eğer iyi korunmuyorsa) ve koruyucu kalkanları destabilize eden hatta bazen tamamen yok edebilen iyon dalgalarını hızlandırır. İyon Tekniği[​IMG] kullanılabilmesi için ihtiyacı olan yüksek enerji miktarı yüzünden sadece Kruvazörler'de kullanılabilir[​IMG] başka gemilerde bulunmaz. Amaç düşmanı felç etmekten çok tamamen yok etmektir. Savunma yapıları çok fazla zarar görürlerse kendilerini otomatik olarak deaktive ediyorlar. Savaş sırasında zarar görüp deaktive olan bir yapının savaştan sonra tekrar çalışmaya başlama şansı %70.
    Yapı puanı 8000
    Kalkan gücü 500
    Saldırı değeri 150

    Plazma Atıcılar
    Bir ara Lazer Tekniği neredeyse kusursuzdu[​IMG] İyon Tekniği gelişimini tamamlamış ve artık herhangi bir silah sisteminin kalitesinin daha fazla geliştirilemeyeceğine inanılıyordu. Ta ki biri bir gün bu iki sistemi birleştirmeyi akıl edene kadar. Atom füzyonu tekniğinden bilindiği üzere[​IMG] lazer parçaları genelde Deuterium maddesini anormal yüksek derecede (milyon dereceyi bulan) ısıtırlar. Burada İyon Tekniği bu sisteme katkısını elektrik yüklemesi[​IMG] stabilize bölge ve hızlandırıcı alanlarında sağlar. Ateşlenecek yük yeterince ısıtılır[​IMG] basınca tabi tutulur ve iyonlaştırılırsa[​IMG] hızlandırıcılar sayesinde evrenin en uzak köşelerine kadar herhangi bir yöndeki hedefe gönderilebilirler. Yanan mavi plazma topu çok heybetli bir görüntü oluşturur[​IMG] ama hedef geminin mürettebatının da buğuda pişirilmişçesine eriyen elektronik techizat ve yok olan kalkan içinde aynı hisse kapılıp kapılmayacağı bilinmez. Plazma Topları varolan en korkunç silahlardan biridir ve maddi bedeli de buna paraleldir. Savunma yapıları çok fazla zarar görürlerse kendilerini otomatik olarak deaktive ediyorlar. Savaş sırasında zarar görüp deaktive olan bir yapının savaştan sonra tekrar çalışmaya başlama şansı %70.
    Yapı puanı 100000
    Kalkan gücü 300
    Saldırı değeri 3000

    Küçük Kalkan Kubbesi
    Kalkan jeneratörleri gemilerde kullanılabilmeye uygun küçüklükte olmadan çok önce[​IMG] gezegenlerin yüzeyinde zaten dev jeneratörler vardı. Bunlar tüm gezegeni dev bir güç alanı ile sararlar. Bu güç alanı yok olmadan önce çok yüksek miktarda enerji emebilir. Küçük saldırı filoları bu kubbeleri geçemezler. İlerleyen teknolojik gelişmelerle bu kalkan güçlendirilebilir. Daha sonra daha da güçlü olan Büyük Kalkan Kubbesi inşa edilebilir. Gezegen başına tek bir kalkan kubbesi yapılabilir.
    Yapı puanı 20000
    Kalkan gücü 2000
    Saldırı değeri 1

    Büyük Kalkan Kubbesi
    Küçük Kalkan Kubbesi'nin geliştirilmiş versiyonudur. Aynı temel teknolojiye dayanılarak yapılmıştır[​IMG] ama düşman saldırıları karşısında daha fazla enerji kullanarak daha iyi dayanır.
    Yapı puanı 100000
    Kalkan gücü 10000
    Saldırı değeri 1

    Yakalıyıcı Roketler
    Yakalıyıcı Roketler[​IMG] saldıran Gezegenlerarası Roketler'i yok ederler. Her bir savunma roketi bir saldırı roketi yok eder.
    Yapı puanı 8000
    Kalkan gücü 1
    Saldırı değeri 1

    Gezegenlerarası Roketler
    Gezegenlerarası Roketler[​IMG] rakip savunmayı yok ederler. Bu roketlerle yok edilmiş savunma binaları tekrar yapılamazlar.
    Yapı puanı 30000
    Kalkan gücü 1
    Saldırı değeri 12000
     
  2. Google

    Google Özel Üye

    paylaşım için teşekkürler
     

Bu Sayfayı Paylaş