KaraBasan Nedir ve Size GeLdi mi ?

'Sohbet & Muhabbet' forumunda BaSKeTChi tarafından 1 Eylül 2008 tarihinde açılan konu

  1. BaSKeTChi

    BaSKeTChi Üye

    Sponsorlu Bağlantılar
    KaraBasan Nedir ve Size GeLdi mi ? konusu Evet ArkadaşLar Karabasan Kabusundan BahsedeLim Bİraz Sizce Karabasan Nedİr Var midir?? Sİze GeLdi mi Bana Zaman Zaman GeLdiği OLdu... Pekİ Karabasan Nedİr Ne Yapar İnsana
    1: İnsanin UyuŞturuyor Sankİ
    2:uyaniksiniz Ve Hİssedersİnİz
    3: BaĞirip ÇaĞirabİlİrsİnİz Ama Sesİnİz Çikmaz.
    4:bu Olay Uykuya Dalmadan Önce De Olabİlİr sonrada

    Evet Sİzİn Yorumlariniz Nedİr ArkadaŞlar
     
  2. DilzaR

    DilzaR Üye

    valla banada ole oluyor ruyada bagirmak istiyorum ama sesim cikmiyor demekki karabasan bize geliyor :D ama kavga ediyoruz bisey olmuyor yani arkadaslara ugrasa korkmasinlar :D:D
     
  3. demmeki bende görmüşüm ama ben çok korkarım öle şelerden:D
    aynı yazdığın şeleri bende gördüm yane yaşadım anlatmak istemiyorum Allah kimseye göstermesin:D
     
  4. DilzaR

    DilzaR Üye

    kiz merve korkacak ne var :D:D dov onlari gitsinler :D:D..
     
  5. yok yaff ben kalıyom ölece bişi yapamıyom tırsıyom:D:D
     
  6. UquR

    UquR Üye

    Karabasan diye birşey yoktur.Hurafedir.Kimsenin gelip gittiği yoktur.Asıl olayın sebebi sudur.Bagırdıgımızda sesimizin cıkmaması baskı hissi vs.Uyku halınde bedene canlılık veren ruh bedende durur.Bilinç veren ruh ise Allah katına çıkar.Bazen İlahi İkaz olarak bazen baska sebeplerden oturu bılınc ruhu gelmeden uyanırız.Aslında 1 2 snlık bırseydır ancak bıze uzun gelir.Haliyle uyanınca bilinç ve kabiliyet ruhu olmadıgı ıcın hareket edemeyız..Böle durum oldugu vakit sag tarafımıza dönerek uyumamız dualarımızı okumamız uygundur.Birde yatmadan önce ağır yemememiz de gereklidir.
     
  7. DilzaR

    DilzaR Üye

    uqur bilgilendirdigin icin saol..
     
  8. BaSKeTChi

    BaSKeTChi Üye

    UqUr biLgiLendirdiğin için çok teşkLer bende payLaşımımdan sonra bazı büyükLerimizden öğrenmiştim meseLeyi sende burda benden önce arkadaşLarLa payLaştığın için çok teşkLer :)
     
  9. bildiri herkese uyarı karabasan biz uyudumuz zaman üstümüze çökebilir bu normal bişey diyil ama beliki şöyle düşünün biz yaraladımızda dohtor bize ilaç milaç sürer açısı heçer ya öyle bi düşünün çanız niye yanmaz diyosanız şöyleki o bir hayali tütdür bu yüzden korkmayın bilidin duva varsa okuyun yoksa anneniz oksun size ben böyle yaptım
     

Bu Sayfayı Paylaş