Avatar Oyunu Tüm Bölümleri

'Oyun Hileleri' forumunda Patron tarafından 9 Ekim 2008 tarihinde açılan konu

  1. Patron

    Patron Üye

    Sponsorlu Bağlantılar
    Avatar Oyunu Tüm Bölümleri konusu Bölüm 1

    Sokka ve Katara ile konuştuktan sonra Kyoshi kasabası sakinlerine yardım etmek için merkeze doğru ilerliyoruz. Karşımıza çıkan turuncu köprüden geçtikten sonra hemen yeşil elbiseli kızımız Suki ile konuşuyoruz. Suki bize tapınağın etrafını Boar � Coonj�ların sardığını, bunları temizlememiz gerektiğini söylüyor. Seri Hava Topu atakları ile bu işlemi tamamladıktan sonra tekrar Suki�nin yanına dönüyoruz. Onunla kısa bir konuşma yaptıktan sonra temizlediğimiz alandaki temsili tapınağa gidip meditasyonumuzu yapıyoruz.
     
  2. Patron

    Patron Üye

    Meditasyon

    Bu tarz bölümler ara ara karşımıza çıkacak ancak oldukça basit olduğu için ilk ve son defa açıklayalım; sağlığımızın eski haline gelmesi için ekran karardığı anda karşınıza gelen resimlere tıklamanız gerekiyor. Oldukça basit değil mi? Tabii bir müddet sonra resimlerin oldukça hızlı bir şekilde hareket ettiğini belirtmekte yarar var, fareyi iyi kavrayın! Meditasyonumuzu yaptıktan sonra ise karşımıza çıkan Fire Nation askerlerini atlatmamız gerekli, onları da gerek hava topu gerekse üflemeli hava saldırımızla elimine ettikten sonra hemen Appa�nın yanına koşuyor ve havalanıyoruz
     
  3. Patron

    Patron Üye

    Appalı dakikalar

    Appa ile ilerlediğimiz bu tarz bölümlerde yapmamız gerek şey karşı ataklardan korunup, düşmanlarımıza hava topları yollamak. Sağa ve sola doğru yaptığımız hareketler ile karşı tarafa hasar verirken, bir yandan da onlardan düşen bonusları alıp işimizi kolaylaştırabiliriz
     
  4. Patron

    Patron Üye

    Bölüm 2

    Bu sefer başı belada olan Sokka ve Katara. Earth Kingdom kralı tarafından esir alınan arkadaşlarımızı kurtarmak için kralın üç aşamalı testini başarı ile tamamlamamız gerekli. İlk bölümde amaç maymunlarla çevrilmiş alanın sonunda bulunan anahtarı ele geçirmek, tabii bunu yapabilmek için maymunlarla bizzat ilgilenmeniz gerekiyor.
    Anahtarı aldıktan sonra ise Kral bizden evcil (?!) hayvanını kendisine getirmemizi istiyor. Bölüm başladığında kendimizi oldukça kayalık bir alanda buluyoruz ve arkamızda devasa boyutlarda olan bir yaratık var! Fakat yapabileceğimiz çok bir şey yok, hemen ilerlemeye başlıyoruz ve bize verilen sürede havyanı sahibine getirmeliyiz. Dikkat etmemiz gereken şey ise olabildiğince taşların üstünden geçmemek, zikzaklar çizerek hayvanın peşimizden gelmesini sağlamak.
    Testin son aşamasında ise Kral bizzat kendisi ile dövüşmemizi istiyor bizden. Kendileri pek güçlü ve bizi bir vuruşta yere indirebiliyor, tabii bunun da çözümü var! Öncelikle ekranımızın sağ köşesine bakıyoruz ve o da ne? Yeni açılan bir güç! Sopamız sayesinde havayı bir kalkan olarak kullandığımız bu özellik ile kralın bize attığı taşlar sekiyor ve geriye seri ataklarla onu yere sermek kalıyor...
     
  5. Patron

    Patron Üye

    Bölüm 3

    Appa�lı bölümü de geçtikten sonra Sokka�nın uyarısı ile hemen alçalıyoruz, yere indiğimizde ise yaşlı bir adam tarafından gelen yardım çağrısına kulak vermemiz gerekiyor. Bunun için de karşımıza çıkan ilginç böcekleri öldürüp, yaşlı amcamızın yanına gidiyoruz. Amcamız bize kasabanın kızgın bir canavar tarafından her gece saldırıya uğradığını söylüyor. Tabii biz de Avatar olarak olaya el atacağız derken, Sokka atlıyor ve devasa boyutlardaki yaratığı bumerangı ile öldürmeye çalışıyor. Akabinde sinirli canavarımız Sokka�yı yakalayıp, uzaklaşmaya başlıyor. Anlayacağınız üzere bir adet kaç � kovala bölümü ile daha karşı karşıyayız. Fakat yapmamız gerek yolumuz üzerindeki taşlara takılmadan ilerlemek ve zikzaklar çizerek canavarımıza olabildiğince yaklaşmak. Ancak Hej � Baj (adını da zikretmiş olduk böylece) çok hızlı olduğu için bizi oldukça geride bırakıp, gözden kayboluyor. Bu olayın ardından öteki dünyaya geçmiş birkaç Avatar ile konuşup, çeşitli bilgiler alıyoruz ve Hej � Baj ile yüzleşmek için tekrar geri dönüyoruz
     
  6. Patron

    Patron Üye

    Bölüm 4

    Fırtınalı bir gecenin ardından deniz kenarında bulunan yeni bir mekana iniş yapıyoruz. fakat buraya ayak basar basmaz karşımıza patavatsız bir düzine korsan çıkıyor. Sokka ve Katara�nın da yardımı ve püskürtme gücümüz ile korsanları öldürdükten sonra ilerliyoruz ve yerde bir Waterbending Scroll buluyoruz. Fakat heyecandan ve maceramızın dur durak bilmemesinden dolayı arkadaşlarımız olduğu yerde bayılıyorlar. İş yine bize düşüyor tabii ki ve hemen yola koyuluyoruz. Amacımız bataklıkta yaşayan bir şifacıyı bulmak, lakin bataklık bin bir türlü yaratıkla dolu... Ama üzülmeyin buna da bir çözümümüz var; yeni açılan görünmezlik gücümüz! Bu gücü aktif hale getirip yavaşça yaratıkların yanından geçip (yuvarlak dairelere dikkat!) yaşlı teyzemizin yanına gidiyoruz. Kendisi bize, arkadaşlarımız için sadece bataklıkta yaşayan özel kurbağalardan toplamamız gerektiğini söylüyor. Fazla zaman kaybetmeden bataklığa dönüp kurbağaları toplamaya başlıyoruz, tabii ki �yeni gücümüzün� yardımı ile.
    Tam, tüm kaplumbağaları toplayıp geri dönecekken etrafımızı sarılıyor ve maalesef yapacak pek bir şey yok... Gözlerimizi açtığımızda kendimizi bir Fire Nation kalesinde buluyoruz, ellerimiz bağlanmış ve bir odaya kapatılmışız. Burada ne yapacağımızı düşünürken, yüzünde maskesi, iki elinde kılıcı ile birisi yetişiyor imdadımıza ve hemen buradan uzaklaşmamız gerektiğini söylüyor. Bulunduğumuz yerin düşmanlarla dolu olduğunu görüyoruz; bunun için de çok hızlı hareket etmemiz gerekli; zikzaklar çizerek düşmanın arasından geçebilir ya da püskürtme gücü ile yolumuzu açabiliriz. Düşmanları atlattıktan sonra yine bir takım ara videolar izleyip, arkadaşlarımızın yanına dönüyoruz.

    (Bkz.-Meditasyon)


    Meditasyon ile sağlığımızı yerine getirdikten sonra Hej � Baj ile tekrar karşılaşıyoruz. Ancak kendisine yaptığımız hiç bir saldırı işe yaramıyor ve gücümüzün yanı sıra mana�mız da gittikçe azalıyor. İşte tam bu nokta (mana�mız iyice azaldığında) diğer güçlerimizi aktif ettiğimiz barın ortasındaki Avatar işaretine tıklıyoruz (kafamızın üzerinde de bulunan ve aşağı yön işareti şeklinde olan). Bu işlemden sonra dev canavarımızla olan işimiz bitiyor ve Appa�nın yanına giderek havalanıyoruz.

    (bkz. -Appa�lı dakikalar)

    Karşımıza çıkan Fire Nation askerlerini atlattıktan sonra merdivenlerden yukarı çıkıyoruz. Geldiğimiz koridorda az önce karşımıza çıkan askerlerden daha güçlü savaşçılar yer alıyor. Uzaktan seri ataklarla bu düşmanları da etkisiz hale getirdikten sonra Prens Zuko ile karşılaşıyoruz. Oldukça sağlam saldırılar yapan Zuko, iki vuruşta canımızı alabiliyor ancak vur kaç taktiğiyle, onu da kolayca saf dışı bırakabiliyoruz. Birkaç ara video izledikten sonra oyuna tekrar başlıyor ve hemen geldiğimiz yoldan geri dönüp Appa ile havalanıyoruz.
     
  7. Patron

    Patron Üye

    Bölüm 5

    Appa ile yaptığımız seyahatin ardından Water Kingdom�a geliyoruz. Buraya gelmemizdeki esas amaç ise su bükme tekniğini öğrenmek. Bunun için de bilge hocamızla bir müsabaka yapıyoruz. Kendileri oldukça güçlü olduğundan, iki vuruşla bizi yere serebiliyor. Bizim de kendimize göre güçlerimiz var değil mi? Hemen görünmezlik gücümüzü açıp, hocanın görüş mesafesinden çıkıyoruz ve püskürtme tekniğiyle kendisine birkaç defa ağır hasar veriyoruz. Sonrasında maç son buluyor ve yeni gücümüz olan �Su Bükme� tekniğini elde ediyoruz.
    Bu arada Sokka, Fire Nation�ın Water Kingdom�a karşı bir saldırı başlattığını söylüyor, bu arada hocamız lafa giriyor ve yeni öğrendiğimiz su bükme yöntemi ile onların üstesinden geleceğimizi belirtiyor. Bunun üzerine hemen Fire Nation gemisine gidiyoruz. İlk olarak güvertedeki düşmanları alt ettikten sonra kıç tarafındaki kapak ile alt bölüme geçiyoruz. Burada da aynı yöntemle düşmanlarımızı geride bıraktıktan sonra geminin motorunu �su bükme taktiği� ile donduruyoruz. Geldiğimiz yolla dışarı çıktığımızda ise bizi yine güçlü bir düşman bekliyor fakat mühim değil, az önce su bükme hocasına uyguladığımız taktiğin aynısını (görünmezlik gücünü açıp, düşmanın görüş mesafesinden çıkın ve püskürtme tekniğiyle kendisini yere serin!) burada da yapıp, Water Kingdom�a geri dönüyoruz.
     
  8. Patron

    Patron Üye

    Bölüm 6

    Oyunun tadını kaçırmamak için ara videolarda olanları anlatmadan hemen son bölümde yapmanız gerekeni söyleyelim. Birkaç dakika süren bu bölümde, büründüğümüz Ocean Spirit karakteriyle ilerleyip, karşımıza çıkan gemileri talan ediyor ve Water Kingdom�u özgürlüğüne kavuşturuyoruz. Böylece altı bölümlük Avatar The Last Airbender�ı da tamamlamış oluyoruz. Son olarak Credits bölümünde yer alan konsept çizimler ile çizgi film ve oyunda Prens Zuko�nun amcası, General Iroh için hazırlanan (kendisi geçtiğimiz ay hayata veda etti.) anma bölümünü huzur ile izleyip köşenize çekilebilirsiniz.
     

Bu Sayfayı Paylaş