Atlantis 3 : The New World

'Oyun Hileleri' forumunda Patron tarafından 9 Ekim 2008 tarihinde açılan konu

  1. Patron

    Patron Üye

    Sponsorlu Bağlantılar
    Atlantis 3 : The New World konusu MISIR
    Evet maceramız baştan kötü başlıyor, napalım her arkeoloğun başına gelir böyle şeyler. Kurtulduğunuz zaman gidebileceğiniz bir yön olacak o yöne doğru gidin, düz gidelim ve sola dönelim. İki kere ileriye gidelim, bir bekçi adam pek konuşmayı sevmiyor, sizden orayı terketmenizi istiyor, fazla ısrar etmiyoruz ve sağdaki patikaya doğru gidiyoruz, sola ufak çimenliklerin olduğu patikaya giriyoruz, o ne bir bekçi daha, telaşa gerek yokgarip biri sizi saldırgandan kurtarıyor. Kısa introdan sonra çalılı paykaya devam edin, yerde bir sırma görecekseniz, sağ taraftan geliyor, sırmayı takip edin ve mağaraya girin, ilerleyin ve ağzı garip şekilde kapalı olan acayip deliğe gelin, işte ilk puzzle, yere bakın, 4 değişik şeklin bir çembere bağlı olduğunu göreceksiniz, yapmanız gerekne o şekillerin hepsini çemberde yakmak, şimdi inventorymidenden diskinizi çıkarın ve çemberin içine koyalım sonra da küçük çubuğu onun üstüne yerleştirerek bir topaç yaratalım. Sıra ile 2. şekil ve 5., 3., 1. ve 4. şekle topaçı yerlşetirelim ve kapıyı açalım.
    Işınlandık, inventory�nizde içinde böcek olna bir kutu olacak, şimdilik o bir işimize yaramıyor. İlerde bize yardımcı olacak. Sağdaki sütünun dibinden tahta kuşu alalım, şimdi tabutun solundaki sembollere yaklaşalım, sol ve sağ tarafındaki yıldızları çevirerek mumya arakadaşımızı uykusundan uyandıracağız. Bunun sol:1, sağ:2, sol:1 ve sağ:1. Günaydın mumya kardeş, soarabileciğimiz herşeti soruyoruz, merdivenler içine çekilmiş oldukların dışarıya çıkış çiçn yardım istiyoruz, fakat nasıl çıkılacağını unutmuş, e o kadar ben uyusam kendi benliğimi unuturum. Ona hatırlaması için yardımcı olmamızı istiyor. Tahta kuşu merdivenlere kullanarak ordan çıkıyoruz, burası kocaman bir piramitmiş, hemen mumya arkadaşa bütün soruları sorup gemiye atlıyoruz ve tapınağa gidiyoruz.Tapınağa girin, rahip size Pharaoh�un ölceğini ama bunun için tekrar doğması gerektiğini ve hayat sembolüne (symbol of life) ihtiyacı olduğunu belirtiyor. Görevimiz onu bulmak ve rahibe getirmek. Mumyaya geri dönün ve ona herşeyi anlatın, şimdi haritayı kullanarak değişik yerlerden bazı materyaller toplayım olayı kapatmaya çalışacağız. Önce, aslan heykelin arka ayağındaki yere gidelim, sunağa yaklaşalım; küçük kutuyu açalım ve Ankh haçını alalım (symblo of life).
    Sırada sol üsteki tapınak var, oraya gidelim, burda bizi başka bir rahip bekliyor, rahibin sağındaki duvarda bir hikaye gizli, yapmamız gereken duvardaki hikayeyi tam olarak yerine oturtmak, bunun için hikayelerin anlatımına dikkat edin, her resmin altındaki kağıt parçaları bir hikayeyi ve resimler de o hikayeyi simgeliyor, öncelikle resimlerin altındaki hikayeleri dizelim;

    1. Osiris son of the Earth and Sky, is Pharaoh and İsis, his sister, is Pharaoh�s wife, she brings knowlegde to Egypt
    2. Seth, twin the Osiris, is jealous of hiz brother and plans his murder
    3. During a feast, seth offers a splendid cofer to anyone who fits perfectly inside it
    4. All the guest�s try the coffer, but only Osiris can lie down inside it
    5. Before Osiris can leave the coffer, it is shut fast by Seth�s servant and thrown into the Nile
    6. Isis seeks her lost husband. At Byblos, she sees the coffer caught in branches of a tree
    7. She hides Osiris in a swamp, but Seth learn of her action and determines to discover hiz brother�s whereabout�s
    8. He finds him cuts him into 14 peaces, which he hides throughout Egypt
    9. The faithful wife succeds in recovering 13 of the peaces
    10. She puts to body back together and prepares it with oils and perfumes. Then she wraps it in bandages. He appears almost reborn
    11. After that, she lies with him and conceives their son, Horus the Falcon....
    12. Who one day will avenge his father, henceforth King of Dead
     
  2. Patron

    Patron Üye

    Bütün bu hikayeleri 1�den başlayarak üst soldan başlayarak sıra ile 12. hikayeye kadar dizin, şimdi resimleri dizelim;

    1. Oturan kadına, kağıt verilen resim
    2. Seth�in ateşlerde yürüdüğü resim
    3. Seth�in bir tabut ile görüldüğü resim, Seth tabutun dışında tabutu hazırlıyor.
    4. Kadının tabutun içinde olduğu resim
    5. Tabutun nehire atıldığı resim
    6. Tabutun bir ağacın yanında görüldüğü resim
    7. Birinin tarlayı sapanla biçtiği resim. Aslında burda Osiris�i batalkığa saklıtoe ama resim pek de öyle gözükmüyor.
    8. Bir kafanın yandan göründüğü, ağçlar, kol ve bir de ayağın olduğu resim. Zavallyı 14 parçaya bölüyor.
    9. Resmin ortasında bir kadın, solunda ayaklar, sağında kollar va bacaklar. Vah anam vah.
    10. Kadının ölüyü beyaz bandajlara sarıp yabuta yerleştirdiği resim
    11. Güneşte yürüyen adam resmi
    12. Büyük beyaz bie heykelin önünde elini havaya kaldırıp dua eden adamın resmi
    Evet geerçekten de acıklı bir hikaye, hikayeyi tamamladığınız zaman rahip size bir sembol veriyor.
    Şimdi haritanın sağ alttaki ağaçlıklara gidelim, The Beach; sağ tarafa dönün ve bir kere ileriye gidin, tekrar sağa dönün ve balık avlayan çocuğun yanına gidin, çocuk hiç balık yakalayamamaktan şikayet ediyor, ona sembolu vermeyi teklif edin, sembolu aluyor ve ağı çekiyor, sembol ona uğur getirmiş balık ve bizim işimize yarayacak bir parça tutuyor. Onu alalım, size sembolu geri isteyip istemediğinizi soruyor, dolyısı istemiyoruz ve bize taş bir ikon veriyor.
    Sırada resim altında iki ağacın oratsında duran ev var, merdivenleri çıkın ve taş ikonu kullanarak tabutun kapağını açın, içindeki renkli tüylerin hepsini alın, sola dönün karşınızdaki duvara saplanmış bir şiş bulacaksınız oaraya denizden bulduğunuz parçayı yerleştirin, tartı şekilnde birşey oluşacak, yapmanız gereken en ağır tüyü bulmak, eğer bir tüy diğer tüyden hafif ise onu eleyin, sıra ile deneyerek en ağır tüyü bulun ve onun dışındakileri tabuta geri koyun.
    Haritadaki aslanın kafasının altındaki tapınağa gidelim, içeriye girin ve raqhibin önüne kadar gelin, şimdi solunuza tüyü, eğer gerçekten doğru tüyü aldıysanız Pharoah ölecek ve Cenette gidecek, fakat yanlış tüyü koyduysanız zavallı Cehenneme gidecek. Cennete gitti zaman sağ taraftaki sütüna da Ankh haçını koyun. Evet Pharaoh doğdu, o ne yaw, tüm bu çileleri bir kuş için mi çektim. Hüeee.
    Son olarak, yine aslanın arka ayığındaki yere gidelim, Ankh haçını bulduğunuz yer, kutuya yaklaşalım, evet hatırlarsanız mumyayı arkadaşımızı kaldırdığımız mekan vardı ya, orda içinde böcek olan bir kutu tutuyorduk işte o kutuyu açalım ve olaya başladığımız mağaraya ışınlanalım.
     
  3. Patron

    Patron Üye

    Sağ tarafınızdaki sütünün üstendeki resime birşey yapamıyoruz. İlerleyelim ve mağaradan çıkalım, sağa baktığımız zaman hayatımızı kurtaran kişinin rehin alındığını görüyoruz, ona doğr yaklaşmaya çalışırken başka bir arkeolog karşımıza çıkıyor. Bize kristal bir kuru kafa hakkında uzun bir hikaye anlatıyor, adam bizim açtığımız geçidi açamamış, ama kristal kurukafanın büyüsünün farkında, madem ki biz kapayı açmayı başardık kurukafanın büyüsünü de çözebileceğimizi de düşünerek bizden kurukafanın gücünü çözmemiiz ona anlatmamızı istiyor, yoksa arkadaşımızı öldürecek. Sorabileceğiniz tüm soruları arkeoloğa sorun, şimdi hiçbiryere gidimiyoruz, o zaman kurukafayı bir deneyelim, hüüüüüüop.
     
  4. Patron

    Patron Üye

    KURUKAFA
    Kurukafayın içindeyiz, havada baloncuklar ve gidilebilecek birçok yol var. Hemen sağınızda bir yol var, yolun orda 3 tane baloncuk bulunuyor. O yola bir defa ilerleyelim, siyah bir yunus ile karşılaşıyoruz. Oununla konuşoyoruz, bize koridorları araştırmamız gerektiğini söylüyor. Diğer konular hakkında konuştuktan sonra, geri dönüp bir kere ileri gidip soldaki yolu çıkıyorruz, burada havada uçan balonlarda koridor resimler var, herhangi birine tıklıyoruz ve koridorlara ışınlanıyoruz. İlk olarak soldan ilk kapıya girin, yine bir koridor, burdan da sağdan üçüncü kapıya giriyoruz. Tekrar bir koridor daha, geriye dönüp (saate sırtımızı vereceğiz) karşımızdaki kapıdan giriyoruz. Tekrar kurukafanın içindeyiz, yine siyah yunusa gidelim, etrafınıza bakınıp balonların birinin içinde kameraya benzer birşey olana tıklıyoruz ve tekrar arkeoloğun bulunduğu mağaraya dönüyüruz.
    Yine birşeyler zırvalıyor, konuşma bittikten sonra sütünların üstünde olan resmi hatırlayarak o resme tıklıyoruz ve resim canlanıyor, onunla konuştuktan sonra, bize koridorun sırrını soracak, koridor aşamalarını doğru yaptıtsak otomatik olarak soruyu bileceğiz, tekrar eski şekline döndüğü zaman, etrafa bakınıp ve havada asılı olan rüzgar çanına yaklaşalım, ve ona dokunalım, çan bir nevi zaman makinesine dönüşecek, üstünde camda yapılnış bir çeşit zaman makinesi, en üstteki düğmeye bastığımız cam kırılacak, biz sağdan başlayarak zaman yolculuğumuzun ilk adımını atalım. Cama tıkladığınız zaman bir duvar oluşacak, gideceğimiz yer de arka tarafta görünecek, evet karlı bir yer, adımımızı atalım.
     
  5. Patron

    Patron Üye

    1.DÜNYA
    Evet Mammoth avına çıktık, ama bir mızrakla kocaman bir hayvan etkilenmez, neyse ki bir mağra bulup içine sığınıyoruz, bu arada Mammoth da bir kütüğe takılıp kalıyor, evet mağarada sıkışıp kaldık, kendi başımızın çaresine bakma vakti, mağaranın içine doğru ilerleylim, ıaaaaaaaaaaaaah. Noldu, nerdeyiz, o ne yoksa yoksa, evet o gördüğünüz bizim cesedimiz, şu an bir ruhuz. İlerleyin ve suyun üstünde duran küçük köprüden mağaraya girin, yerde çizili olan cisim sizsiniz, kafanızda ve ayaklarınızda olan şekilleri bir yere not edelim, yerdeki mızrağı alalım, duvarda koşan elmenlara mızrağı savurup inventorymize alalım. Mağradan çıkalım ve cesedimize dönelim, cesedden yine ileriye giderek diğer mağaraya girelim, mağara sonuna kadar ilerleyip, yerdeki kamp ateşine değneğimizi kullanarak ateşi yakalım. Etrafa bakınıp duvarda beyaz ve siyah kurtların beklediğini görüyoruz. Amacımız siyah kurdun yenilmesi, yenilen kurt kayboluyor, siyah kurt yalnız kalana kadar onu beyaz dışındaki diğer kurtlarla döğüştürün, siyah kurt kalınca onu beyaz kurt ile karşılaştırın, böylece beyaz siyahı yenecek, beyaz kurt suvarda bir geçitten geçecek, side ordan geçiniz. Garip bir adadayız, ilerde havada duran garip bir cisim var, hedefimiz oraya ulşmak. Bir kere ilerleyelim ve sol tarfatan taşı alalım. İlerleyelim, bizi bir kaplan engelliyor, kaplanın karşıdaki taşın üstündeki patikaya çıkmasını bekleyin ve ona taşı atın, iyi bir zamanlama iel kaplanı vurursak bataklığa saplanacak ve yolunuz açılacak, zamanlamayı iyi yapmazsak
    Kaplan öldüğünde sağımızdaki odun parçasını alıyoruz, bataklığın solundan ilerleyip, taşa odunu kullanıyoruz, ierleyelim, ilerde sağda bayaz kurt var,şimdilik onu rahat bırakalım, daha sonra buraya geliceğiz. Aşağıya inelim, karşıdaki ayayı boşverelin, solumuzdaki hırıltı sa ne? Ana siyah bir kurt, mağradaki döğüşü hatırlayalım ve siyah kurtu beyaz kurtun yanına çekelim. Siyah kurt öldükten sonra, ininden uzun değneği alalım. Yolumuza devam edelim, daha fazla ileriye gidimiyeceğimizi farkedince uzun ince değneği kullanalım. Suyun kenarında duran büyük kütük parçasını görene kadar ilerleyelim, kütüğü kullanarak yolumuza devam edelim. Yolculuğun sonunda sola dönerek tepeye tırmanalım, tepeye çıktığımız zaman havaya bakalım ve garip cisme tıklayarak içine ışınlanalım. Küçük oadayın orda başka bir kurukafa ve bir alet bulunuyor, onalrı alarak yine kurufanın içine girerek siyah yunusu bulup, onunla konuşuyoruz ve bize Mammoth�un mızrak fırlatıcı ile ancak ölebileceğini söylüyor. Bunun yanında, koridorda soldan 4. kaıdan girip, ardından yine soldan 3. kapıdan girmemiz gerektiğini söylüyor. Sol taraftaki balonlardan havada asılı garip şekli içerene tıklayıp geri dönüyoruz. Ortadaki kanalı kullanarak yere inelim, aşağıya inelim, kütük yok, heycanlnmayalım, geriye dönerek bir adım ilerleyelim ve soldaki kayanın üstündeki kurt resmine tıklayarak mağaraya dönelim. Şimdi tekrar duvarda hayvanların koştuğu mağaraya giderek tek tek onşarı avlamamız lazım, dikkat edin hayvanları kalbinden vurmazsanız onları öldüremezsiniz. Bütün kalpleri topladığınız zaman yerdeki şeklinize bakın, not edin;

    • Sol el: Water heart
    • Sağ el: Air hart
    • Sol ayak: Earth heart
    • Sağ ayak: Fire heart
    Bu sıraya göre cesedimize dönerek aynen kalpleri monte ederek hayata dönelim. Arkadaşımızın yanına giderek ona mızrak fırlatıcıyı veriyoruz, Mammoth�u avlıyor
     
  6. Patron

    Patron Üye

    BAĞDAT
    Yine zaman makinesine dönüyoruz, alttaki düğmeye basarak Bağdat�a ışınlanalım. Şimdi sırada bir hırsızı kontrol etmek var, hem de usta bir hırsız, küpten kafamızı çıkartıyoruz, bir kedi miyavlıyor, tabii etrafta dolaşan bekçi bu kediden rahatsız, eğer kısa sürede susturmazsak gelip kedi ile birlikte ikimizi yakalayacak. Yanımızdaki küp balık dolu, onun kapağını açarak kediyin küpün içine girmesini sağaldıktan sonra küpten dışarı çıkalım. Hızlı bir şekilde hareket etmemiz lazım, yoksa bekçi bizi görebilir, sağ tarafa bir kere ilerleyelim, sola dönerek yerdeeki taşı alalım, taşı sola fıralatarak bekçinin dikkatini çekelim, taş yönüne giden bekçiyi fırast bilerek, sağ taraftaki merdiveni alarak sağdaki balkona çıkmak için kullanalım. Çift kapılı kapıya doğru ilerleyin, kedicik bize teşşekür etmek için geliyor ve vazoya sıçrayarak vazoyu kırıyor, doğal olarak ses çıkıyor ve bekçiler o yöne doğru gelmeye başlıyor, hemen çift kapılı kapıdan girin. Burdaki bayan iyiki de iyi kalpli bizi bekçilerden saklıyor ve onları gönderiyor. Bu iyiliği için biz de ondan bizden birşey istemesini istiyoruz, bizden siyah bir gül istiyor, gül büyülü bir bahçede bulunuyor, oraya vardığımız zaman arkamızı dönerek yukarı tırmanıyoruz, sol taraftaki yolu izleyerek değneği alıp bahçeye geri dönüyoruz. Bahçenin merkezindeki kuleye yaklaşıyoruz, kulenin içinde kapalı bir demir kapıyıa gelene kadar ilerleyelim, sağa dönelim ve bir kere ileriye ilerliyelim, ş,mdi sola dönerek bir kere ilerleyelim. Sağdaki merdivenlerden inelim, sola dönelim ve yakındaki binaya yaklaşalım, sağdaki merdivenlerden inelim, çalgı çalan maymunu geçip karşıki merdivenden çıkalım, sağa dönelim ve merdivenlerden inelim, havaya bakarak muzları değneği kullanarak düşürelim ve alalım. Çalgıcı maymuna dönerek ona bananyı verelim, değneğini bırakıp ordan ayrılıyor, değneği alalım, arkamızı dönerek merdivenleri çıkalım, sağa dönerek garip bir kuş görene kadar ilerleyin, karşıdaki kutuya şimdilik ulaşamıyoruz, kuş bize engel oluyor. Soldaki beyaz küreyi alalım, sola dönerek bir kere ilerleyelim, tekrar sola dönerek küçük eve girelim, burada fıskıye şeklinde bir yapı var, beyaz küreyi yerleştirerek fıskiyei açalım, labirent gibi bir şekil orataya çıkacak. Ata tıkladığınız zaman koşmaya başlıycak, bu arada bir yaratık atı kovalıyor, yapmamız gereken atın yolunu temizleyerek onun üst köşedeki kuleye ulaşmasını sağlamalıyız.

    Altta 4 değişik renkte şekiller var, şekilleri doğru yerlere yerleştiirip atı hedefine ulaştırmak zorundayız:

    • Yeşil: Kulenin sağındaki 2. ağacaın oraya
    • Mavi: Atın başlangıç yerinden, soldan 3. patika girişine
    • Sarı: Alttaki mavi renkli kulelerden (soldan 2. kulenin) üstündeki ağacın oraya
    • Menekşe: Alttaki mavi kulelerden (soldan ilk olanın) hemen solundaki ilk patika ayırımına koyacağız.
    Şekilleri yerleştirdikten sonra ata tıklayın, at kuleye varacak ve biz de onun boynuzuna sahip olacağız. Arkaya dönerek merdivenlerden inelim, sağa bakalım ve lamba şeklindeki şekle boynuzu yerleştiriyoruz, böylece kuşun üstüne kafesi indiriyoruz, böylece kutuyu açıp içindeki 3 kristalı alabiliyoruz. Arkamızı dönerek bir kere ilerleyip, sola dönerek kuleye girelim, tekrar kapalı demir kapıya gelerek arkamızı dönüp merdivenlerden inelim. Bir kere ileriye gidelim, merdivenlere çıkmayıp sola dönelim ve bir kere ilerleyelim. O ne bir bayan, ayklaşmaya çalışınca bie bekçi hemen önümüze atılıyor, ona mavi renkli deyneği verelim, komik bir şekilde kaçıyor, kadına yaklaşarak ona mavi kristali sunalım, bize gümüş renkli bir anahtar verecek. Dışarı çıkarak bir adım ileriye gidelim ve sola dönelim, karşımıza çıkan merdivenden yukarı çıkalım, sola dönerek bir kere ileriye gidelim ve diğer merdivenlerden aşağıya inelim, sola dönerek kadına doğru ilerleyelim, yine kadına yaklaşmaya çalışınca karşımıza bir bekçi çıkacak, ona da yeşil deyneği verelim, kadına yeşil kristali verelim, bize onun karşılığında kulenin haritasını veriyor.
    Odadan çıkın ve merdiveni tırmanın, platformun sonuna kadar ilerleyelim. Sonuncu kadına yaklaşalım, bekçiye kırmızı deyneği kadına da son kristali verelim, size altın anahtarı verecek, bununla kulenin kapalı demir kapısını açacağız, karşımıza ufak bir dwarf çıkacak, onunla bir oyun oynayacağız, tepeye ilk ulaşan oyunu kazanır, bunun için bir makine (atarilere benzer) çıkacak, makinede bir maymun ananas ağaçlarına tırmanmak için bekliyor. Kırmızı düğmeye bastığımız zaman maymun ananas atıyor, suda ise 3 su aygırı bulunuyor. Diyelim ki maymun ilk su aygırına ananası attı bir merdiven çıkarsınız, eğer en alttaki ağaçtayken basarsak daha fazla ilerleme şansımız olur, haritayı kullanarak ay ve yıldız sembolü olan basamaklara basmaya dikkat edelim, bu basamaklar bize ekstra hareket puanı kazandıracak, yılan sembollü basamaklar ise bizi birkaç basamak geri atıyor. Biraz şans ile bu işi kolayca ve zevkle hallettikten sonra tepeye varıyoruz, kapıyı gümüş anahtar ile açın ve uçan halıya binelim, yere konduğumuz zaman kapıyı açıp içeri giriyoruz, iç güdümüzü kullanarak yılanların bir hayal ürünü olduğunu anlayıp içinden geçip yukarı çıkıyoruz, pencerelerde yıldızlar ve yerde garip bir trakım galaxi dizisi bulunuyor. Yapmamız gereken penceredeki yıldız şekillerini yerdeki galaxi dizisine aynen uygulamak, sonra da yılanı da aynen yerdeki galaxi�ye uygulamak. Doğru şekilde yaptığımız yıldız uygulaması yanık kalacak. Doğru yaptığınız takdirde kobralar kaybolacak, yukarı çıkmaya devam ediyoruz, burada garip düğmeleri olan bir dolap görüyoruz, dolabın altında dört tane çekmece bulunuyor. Yapmamız gereken şey, doğru sıra ile doğru düğmelere basmak. Sol üst köşeden başlayarak sıralayacak olursak 1�den 16�ya kadar düğme var, şimdi sıra ile 10, 2, 11 ve 3 numaralı tuşlara basalım, böylece alttaki çekmeceler açıldı. Parşomeni alalım, aldıktan sonra dolap bir tur atıyor ve kırmızalar içinde tekrar karşımıza geliyor. Şimi sıra ile doğru çekmeceleri açmalıyız. Aldığınız parşomen size yardımcı olabilir, fazla kafayı yormayın, hemen 15, 3, 8 ve bir numaralı çekmeceleri sıra ile açalım ( toplam üst soldan 1�den 16�ya kadar çekmece var). Açılan çekmeceden lambayı ve çaputu alıp, çaputu lambaya sürerek cini çağıralım ve kırmızı gülü isteyerek onu onu elde edelim. Elde ettikten sonra kurufaka beliriyor onu alalım ve kullanarak bir kez daha siyah yunusu bulalım. Bize kurukafayı satmamızı söyleyip son köridor şifresini veriyor, onu bir yere kaydedin. Sağdaki balona tıklayarak dolaplı odaya dönelim, kapıdan çıkalım ve gülü iade edlim
     
  7. Patron

    Patron Üye

    SHAMBALA
    Yine o kötü arkeolog ile karşı karşıyayız. Inventorymizden kristalı alıp içine girelim, koridorları içinde barındıran balonları bulup birine tıklaylım. Bize en son söylenilen şifreye uyup; soldan ilk kapı, sağdan üçüncü kapı, soldan dördüncü, sağdan birinci ve soldan altıncı kapıya girelim. Shambala�dayız, iki yaşlı insan sizi karşılıyor, şimdi dikkatlice ve sıra ile onlarla konuşalım yoksa yanlışlıkla birine konuşacağımız yerde diğerine konuşusak tekrar baştan başlamak zorunda kalırız.
    İlk önce kadına ikisinin yüzünün bulunduğu soruyu soralım (üst soldan ikinci resim), adam bizi çağıracak, ona yaklaşalım ve sözlerini bitirmesini bekleyelim. Bitirdiği zaman ona kurukafayı soralım (sağda en üstteki resim), daha sonra kendimiz hakkında soru soralım ( sağda alttaki resim), sonra dünya hakkında soru soralım (solda yukardan üçüncü resim), cevaplardan sonra kadına yaklaşalım ve ona neteork hakkında soru soralım ( solda üstteki resim), daha sonra ona Omega hakkında soru soralım ( solda üstteki resim). Konuşmalar bitince sola büyük bir çalı tarafından engellenene kadar ilerleyelim, deinze dalıp Omega�yı alalım. Tekrar arkeologla beraberiz. Bu sefer herif ciddi bize silah çekiyor, hemen Omegayı kullanıp kurukafanın içine giriyoruz, siyah yunusu bulup onunla konuşalım, soldaki çölü içeren balona tıklayıp en baştakı mekana gidelim.
    Şu an iki çadırın önünde duruyoruz, sola dönelim ve çadırdan meşaleyi alalım. Sağa baktığımız zaman iki çadırın önünde bir bekçinin beklediğini görüyoruz, meşale ile kafasına vurarak onu bayıltalım. Üstünden biçğı ve anahtarları ve bıçağı alalım. Dostumuzun iplerini bıçak ile kesip onu kurtaralım, ona sorabilrceğimiz herşeyi sorduktan sonra tekarar iki çadırın oaraya bakıp tahta parçasının üsünde asılı olan kemerden bir başka anahtar daha alalım. Sola dönüp üzernde makimeli asılı jeep�e doğru ilerleyelim. Arabanın çamurluğuna anahtarı kullanalım, biri olmazsa diğer anahtar olacaktır. Evet başardık bir macerayı da tamamlamış olduk
     

Bu Sayfayı Paylaş