Admin Olmak zor is :))

'Fıkra & Komik Yazılar' forumunda DilzaR tarafından 30 Aralık 2008 tarihinde açılan konu

  1. DilzaR

    DilzaR Üye

    Sponsorlu Bağlantılar
    Admin Olmak zor is :)) konusu User018: Merhaba sitenin sahibi sen misin?
    Admin: Hay?r efenim adminiyim ben sahibi ba?ka birisi.
    User018: adminiyim ben ne demek
    Admin: Yani yoneticisiyim efenim sorun nedir?
    User018: Bak sen yoneticiymi? hahahah hiç gulcem yoktu
    Admin: Yoneticiyim tabi, be?enemedin mi?
    User018: 3-5 ki?iyi toplam?? etraf?na bi de yoneticiyim diyor.
    Admin: Efenim soruna gelsek
    User018: Artislik yapma, yoneticiymi? de sorunumu çozcekmi?te hahaha
    Admin: Bi kere ben muhendisim tamam m?? Yonetici olarak bile çal??abilirim buyuk ?irketlerde
    User018: Sus lan sus tamam koptum, belli oluyo 14 saat frmartuklu?n takip ediyorum. Kald?r?m muhendisi y?k?l...
    Admin:...


    User112: Selam ben bi?ey dan??cam
    Admin: buyrun dan???n
    User112: avatar yukluyorum ben ama goremiyorum
    Admin: çerezleri silin efendim
    User112: ne çerezi f?nd?k f?st?k m? var burda
    Admin: hay?r efendim çerez, yani internette ald???n?z baz? bilgileri bilgisayar?n?za alan bir dosya grubu
    User112: bi?ey anlamad?m dedi?inden
    Admin: anlaman?za gerek yok efendim siz forum ana sayfas?n?n alt?ndaki çerezleri sil e t?klay?n?z yeterli
    User112: t?klad?m bu seferde att? beni forumdan
    Admin: atar normaldir kullan?c? ad?n?zla giri? yap?n?z
    User112: ?ifremi bilmiyorum ki
    Admin: nas?l bilmiyorsunuz, kullan?c? ad?n?z nedir halledeyim.
    User112: kullan?c? ad?m xxxx
    Admin: tamam ?ifreniz "o****uc***u" imi? efendim.
    User112: te?ekkur ederim
    Admin: gorevimiz efendim


    user068: Admin?
    Admin: Evet bildiniz
    user068: forumuna yeni uye oldum
    Admin: ne guzel
    user068: ç?t?r bolmu bu forumda
    Admin: nas?l ç?t?r?
    user068: kar? k?z yani?
    Admin: Bilmem vard?r tabi
    user068: ayarlasana bana bi tane
    Admin: siz beni kar??t?r?yosunuz ben adminim çopçatan de?il
    user068: ya ?imdi bi dolu mesaj at ortanlara gir zor i? ?ouyle h?zl?s?ndan halletsek, para veririm bak.
    Admin: uye ad?n?z? alay?m...
    user068: xxxx saol
    Admin: banlad?m seni s**tir git
    user068: ?erefsiz hekliycem o?lum bu forumu
    Admin: beklerim bye bye


    user059:lan g**o?
    Admin: neaaaaaa
    user059: benim resmimi forumun her yerine koy
    Admin: ba?ka?
    user059: ba?ka, hmm bi de hakk?mda yorum yap, iyi çocuktur, yak???kl?d?r falan de.
    Admin: Ba?ka?
    user059: gerisini ben yapar?m kankam saol
    Admin: Olm kop git ba??mdan manyaq
    user059: lan kaç y?ll?k kankay?z ay?p be bi foruma sat?yon bizi
    Admin: Abi i?im gucum var rahat b?rak beni.
    user059: hahah i?i gucu varm?? 3 y?ld?r i?sizsin baba paras? yiyosun ya??n 26 biraz adam ol.
    Admin: sanane karde?im ne yersem yerim belam?s?n
    user059: senden kanka manka olmaz anlamal?yd?m.
    Admin: Olmaz abicim olmaz ?imdi me?gulum uza lutfen
    user059: Allah belan? versin
    Admin: Amin [​IMG] [​IMG] [​IMG]
     
    En son bir moderatör tarafından düzenlenmiş: 26 Ocak 2011

Bu Sayfayı Paylaş