İngilizce Çocuk Hikayeleri - Frog Prince

'İngilizce Tercümeler' forumunda DeMSaL tarafından 1 Nisan 2010 tarihinde açılan konu

1. DeMSaL

DeMSaL Özel Üye

Sponsorlu Bağlantılar
    İngilizce Çocuk Hikayeleri - Frog Prince konusu ingilizce çocuk hikayesi - ingilizce çocuk hikayeleri

A beautiful evening, Young A princess and her wrecked and wooden clogs to put A and A can take yourself to walk and it was a cool spring of water rose in the middle, he sat down to rest himself for a while. Now his hand, his favorite toy was a golden ball and tossing it up into the air every time, and again to catch it as it fell. It was his favorite toy as something of a golden ball in his hand, and it caught him right above the air Vardi to flourish again, as he dropped the time.
    After a while he fell to the floor so high that it took him and got him to miss the ball fell away with a limited and ultimately it was the spring until fall. Gale, who threw it down to make up for that ONU to catch up too high and missed the ball rolled along the floor and over a limited distance, fell down inside until spring. Princess, spring, looked after her ball, but it is very deep, so deep that I could not see the bottom. ONU ball princess looked into the spring, Galen, BUT it so deep, so deep degil could see the bottom o. and now began to cry, "Ah," he said! Oh, he began, 'I said, and to cry! I just could get the ball again, I, I and all the nice clothes and jewelry would give everything I have in the world. 'To couple pages of fine clothes and jewelry can only get my collecting again, I want the world, and it's something that. '
    While she put her head out of the water a frog, speech and said, 'Princess, why do not you cry so bitterly? " * When he calls you did water, BAS has set out his frog and said, 'Princess, why you want to cry it hurt? "
    "Alas!" "Alas!" o, 'can do what for me, you nasty frog say? He called the frog "Click what you told me you naughty? My golden ball fell into the spring. "My golden ball has fallen into the spring. "
    Frog, 'I, your pearls do not want, and jewelry and fine clothes she said, but you will love me and you live with and under the plate off to eat permission and beds to sleep in, I will bring you the ball again. 'Frog dress Said,' pearls around I want degil, and jewelry, fine, but if you love me, you and Plate izin Live me golden around me close and Dining, and Bed Click to sleep, I will bring around my ball again. '
    'What nonsense,', 'this silly frog is talking thought the princess! 'What nonsense,' talking frog thought it was "Bu ridiculous, princess! She'll never know out the spring to visit me get that for me the ball to get it would be possible and therefore I it will be to him what he asks." Me, My Click AMA to become She may be able to receive my visit I met and what he will ask why I would say you want to know and to know him as the bile out of spring ball. "
    If so, this will bring me my ball, I ask you to do the frog, 'he said. " I will do will be to ask why Ayse couple pages, Curves Well 'Said the frog Click, Bring me the ball. "
    After the frog down, laid his head and dived deep under water, and again a little later, came up with the ball in his mouth, and was at the edge of the spring. Gale frog again, put his head down and dived deep under water and it came at the ball while his mouth Gale, scored again in the spring and ONU side.
    As soon as the young princess top it off I saw, to get it running, and so his hand again, that the frog never thought him to have a very satisfied that, but home and so fast that as much as possible and ran. As soon as the princess're ready young ball I've seen it, so to get it rushed Click, and then the frog that did not think so pleased that he ONU his hand again met HIV, BUT can be home with the up and ran it as quickly as possible.

<2> <2>
    Called after a frog, 'Stay, princess, and you, and' Said you block me, 'called after a frog,' Stay, princess, take me as well
    But do not stop to hear a word. But to hear those words did not stop.
    The next day, just like the princess down to dinner we sat down, then a strange voice heard - tap tap - plash, plash - something like a marble staircase is coming, and soon there at the door light was stolen, and a little voice cried, and said: "The next day, just like the princess to eat sat on the noise I heard strange - tap tap - plash, purl - ready, belongs more sonra ise marble up A Seydi coming steps and soon there somebody say, gentle one, and a little voice cried, and said:

'Open the door, my dear princess,' Open the door, my princess, my dear
    Here you opened the door to your true love! Fact Click here to open the door I love walking!
    The mind and the words that you and me And the words that you and I He said the mind
    cool fountains, the woods in the shade. 'Fountain with bunting, shade trees. '

Then the princess ran to the door and opened it and there I saw a frog had completely forgotten about it. Acti gale, and there is quite forgotten that I saw Vardi frog princess ran and gate ONU. In this view then, alas, I was scared and he came in the back seat fast enough to enable the closure of the door. Idi sad and frightened glance met his seat so he could come back quickly shutting the door you're ready.
    What was the matter of the king, his father, seeing what had frightened him, I asked. father, afraid of seeing something Vardi ONU, he was asked what her articles, free of charge.
    'There is an evil frog,' said he, 'at the door this spring for me this morning I picked up the ball. 'A bad there frog' Said he, 'at the door, he met the spring morning, I picked up the ball Click me out. O me here, it's out of spring as I never thought to live I told him, but there is at the door and it comes in 'wants me spring I told him out, he should live as you Beni want to know and to know where that thinking, but there's the door, and that he wants Come inside
    While those who speak the frog back door, stealing, and said: * When talking frog who had knocked his door again, and he said:

Here you opened the door to your true love! Fact Click here to open the door I love walking!
    The mind and the words that you and me And the words that you and I He said the mind

I need to keep the word we are; so go and let him in. "Then the king young princess, for, 'said the tobacco, let it go and let him' Gale, Young said free as are the dimensions given word must be a princess
    He jumped up and the frog room, and then even did - tap, tap - plash, plash - from the floor to the ceiling of the room, until he came up close to the princess was sitting at the table. He did so met, and the frog hopped into bed and straight Gale - Faucet, tap - plash, plash - from the floor to the ceiling of the room right, it's off the table until the princess came to CTS.
    'Pray lift me upon chair, "the princess for me and let me sit next to you' he said." Pray to the chair on the Beni Elevator 'dedin it up princess' and will sit and wait for me. "
    It was this done as soon as possible, the frog said, 'close to me, I can eat your plate out of this place. " and the short time that he put out his hand to me, Said the frog, 'Near Beni Sizin plate may eat it, contain it. "
    These girls did it and ate as much as he could, he, 'I said, I'm tired, carry me above, and put me to bed. " Exempt Ayse it and what time you're ready to nut she could have given up, it's tired, he said, 'I'm anything, I put up around Beni BED me to move. " And if the princess was very reluctant in his hand, took her own bed and slept all night, put him on a pillow. Princess was preliminary and very unwilling, took her hand and she went to sleep himself BED ALL night long, put a pillow over her.

<3> <3>
    Frog lights soon, as he sprang to his feet and jump out of the house went down. In a short time as most of the lower floors were jumping frog that jumped the lights, and went out of the house above.
    "Now, then, 'he went last, and the princess thought it would be problematic now.'" Thing, it's time, 'and went, thinking it will be more problematic with the princess's son, who as you did. "
    But I was mistaken; night again when he at the door the same tapping heard for, and the frog once again came and said: "But I was mistaken, the door came the night what time again, the same tapping heard, and the frog people came once and he said:

And the princess, the frog came and opened the door, as before, fell asleep on his pillow, until the morning broke. Acti frog and the princess came to the door and you did once you're ready to sleep on her pillow, was broken up in the morning. And the third night did the same thing. And the third night did the same thing. But the princess, she was surprised to see the next morning, the frog, instead of a handsome prince, woke him over to look at it and saw him standing at bedside most beautiful eyes. But the princess awoke on the morning she was amazed that you see the water instead of a handsome frog prince BED ONU head facing her beautiful, and always it was en eye on standing Vardi.
    To he a frog he had changed a spiteful fairy by rapturous was him and therefore some princess out till spring, it should take to comply was convicted, and her her plate, and eats three nights it in bed while sleeping. That frog ONE told him ONU had changed, spiteful fairy, one by the enchanted are those Vardi, and that spring Vardi ONU out ever made the unfortunate should take the princess, some to follow up, and Field Artillery Regiment commander, ONU Dining ONU Plate Day Three Bed Click her sleep on top.
    'You,' the prince, has broken his cruel charm, but to me he said, and now I'll marry you must go into the kingdom of my father's wish to have something I love and live as long. '' You, 'said the prince, cruel it's going to have a broken marriage there is nothing attractive, and something was burning, into the kingdom of Benin Click My father's wishes, but this should go, and that I love you as long as you live. '
    Young princess, for sure, many words were not 'yes' could be, and a brightly colored coach spoke, eight beautiful horses, feathers feathers and gold belt, equipped with the lasted and behind the coach grew during the long and bitter his beloved master's misfortunes bewailed had the prince's servant, faithful Heinrich, he drove his heart almost burst. Beautiful Deck the hair with and behind the coach burst master during his spell so long, and at the young princess, the size can be the long degil sure, saying 'Yes, ALL of these skills and the coach spoke brightly colored harness Anderson gave one up, eight and feathers, and so on and on and Valentine had bewailed his misfortunes's servant, faithful Heinrich, ACI, it's almost as if his heart good prince.
    Later, the king's permission and all the way and entered the coach with eight horses, full of joy and happiness, they arrived safely to the prince's kingdom, and lived there happily for many years. More Gale, free permit at Aldi and eight coaches and two pages into the road, filled with happiness and joy, secure in the kingdom, where Click to get the skills and there's the prince has many years lived happily.

Güzel BİR Akşam Genç BİR prenses takunya koymak ve ONU mahvolmuş ve Ahşap BİR kendini yürüyerek gidip BİR sürebilir ve o serin BİR bahar geldi suyla ortasında Gül, o kadar oturdu kendini Geri kalanı BİR süre. Şimdi elini, onun favori oyuncak bir altın top vardı ve o her zaman havaya yukarı savurma, ve yine o aynı derecede düştü onu yakalamak. Birsey o Oyuncak olarak onun en sevdiği Topu olan BİR Altın da elini, ve o hava Vardi Yukarı Doğru ve ONU yakalamak Tekrar olarak onun Zaman savurma düştü.
    Bir süre sonra o kadar yüksek o yere düşen o onu yakalamak özledim onu attı ve top uzak sınırlı ve birlikte yere yuvarlandı, sonunda onu bahar düştü kadar. süre Gale o makyajını düşen attı ki ONU yakalamak cevapsız Yüksek kadar cok ve Topu uzak sınırlı ve zemin haddelenmiş boyunca üzerinde, bahar kadar geçen içine düştü aşağıya. Prenses, baharda onu top sonra baktım, ama çok derin, böylece o alt göremiyordum derindi. Prenses topa baktı içine ONU bahar Gale, AMA o cok derin, öylesine derin dip görebiliyordu Aliyormusun o. oldu Ağlamaya başladı ve, "Ah" dedi! Diye başladı Ah, 'dedim ve ağlamaya! Ben sadece tekrar benim topu alıp alamayacağımızı, ben bütün güzel giysiler ve takılar ve her şey benim dünyada sahip verecekti. ' vermek çift sayfalar ince giysiler ve takılar Tekrar topla Benim biricik alabilir, ben Dünya istiyorsunuz, onun Sey var ki ve. '
    Iken o, bir kurbağa sudan dışarı başını koymak, konuşma ve dedi ki, 'Prenses, neden bu kadar acı acı ağlamak yok?' * When o, su oldugu konuşma, BAS dışarı onun kurbağa koydu ve Dedi ki, 'Prenses, neden Acı bunu sana ağlamak?'
    'Eyvah!' 'Eyvah!' o, 'Benden ne için neler yapabileceğini, seni yaramaz kurbağa dedi? kurbağa Dedi diye 'Click ne sen Bana, seni Yaramaz? Benim altın top bahar içine düştü. ' Benim Altın top bahar haline sahiptir düşmüş. "
    Kurbağa, 'Ben, senin inci istemiyorum ve mücevher ve güzel elbisesini dedi, ama eğer beni sevsin ve seninle yaşamak ve altın plaka kapalı yemek yemeye izin ve yatakta uyumak, sana getirecek senin topu tekrar. ' Kurbağa elbise Dedi, 'inciler dolaşmam istiyorsun Aliyormusun mi, ve Mücevher, ince, AMA Eger Beni sevsin ve Plaka Topçu Alay Komutanı yaşamak Bana Altın dolaşmam kapatın ve Yemek, ve YATAK Click uyku, sana getirecek dolaşmam Topu Tekrar. '
    'Ne saçma,', 'konuşuyor bu aptal kurbağa prenses düşündüm! 'Ne saçma,' konuşan kurbağa olduğunu düşündüm "İhtisas Grubu saçma, prenses! O asla bile dışarı bahar beni ziyarete olsun, o benim için topu almak mümkün olsa ve bu nedenle ben o olacaktır ona hangi diye soruyor. ' Beni, Benim Click AMA Olmak o olabilir alabileceksiniz Benim Ziyaret O ve met nedenle ben sorar o ne olacak olacaktır söyle ona safra Olsun wanna know Ve bilmek Topu dışarı bahar. "
    Bu yüzden benim topu bana getirecek buysa, ben de sana sormak yapacak kurbağa, 'dedi.' yapacaksın Ayşe yüzden sormak sana yapacağın çift sayfalar, Eğri Sey 'Dedi, kurbağa Click, Topu getir Bana. "
    Sonra kurbağa aşağı, başını koydu ve su altında derin daldı ve biraz sonra yine, ağzında topu ile geldi ise, ve bahar kenarına attı. Daha Gale kurbağa, Baş Aşağı koymak onun ve su Altında daldı derin ve az Gale ağız süre onun o geldi Topu, Tekrar ve bahar kenarına attı ONU.
    En kısa sürede genç prenses gibi onu top gördüm, onu almak için koştu ve o yüzden elini tekrar o kurbağa hiç düşünmemiştim ona sahip olmak için çok memnun olduğunu, ancak ev ile o kadar hızlı o olabildiğince koştu. En Kisa sürede prenses hazırsındır Genç Topu gördüm ONU, o kadar ONU almaya koştu Click; ve o kurbağa olduğunu düşünmemiştim kadar memnun olan o ONU o, el daha met HIC, AMA olabilir ile eve kadar koştu o hızlı olarak.

<2> <2>
    Kurbağa arkasından denilen, 'Kal, prenses, ve sen, ve' Dedi Siz bloğu benimle, 'Kurbağa arkasından denilen,' Kal, prenses dediği gibi beni de götür
    Ama bir kelime duymak durmadı. Ama o Kelime duymak stop etmedi.
    Ertesi gün, tıpkı prensesin aşağı yemeğe oturduk, o garip bir ses duydum - musluk musluk - su sıçratmak, çağıltı - gibi bir şey mermer merdiven geliyor, ve kısa süre sonra eğer var kapıda hafif çalındı, ve küçük bir ses bağırdı ve dedi ki: Ertesi Gün, tıpkı prensesin Yemek zorunda oturdu, o gürültü duydum garip - Musluk Musluk - su sıçratmak, çağıltı - hazırsındır daha Gale imkb mermer kadar BİR Seydi geliyor merdiven ve yakında oraya kapısını çalıyorum de nazik Bir, ve Küçük BİR SES bağırdı ve Dedi ki:

'Kapıyı açın, benim prenses sevgili,' Kapıyı ac, Benim prenses, sevgilim
    Burada gerçek aşk senin için kapıyı aç! Burada GERÇEK Aşk dolaşmam Click kapıyı AÇ!
    Ve sözler akla o sen ve ben Ve kelimeler zihin ki sen ve ben Dedi dedi
    çeşme serin olarak, ormanlık gölgede. ' ispinoz ile Çeşme, gölgede ağaçlık. '

Sonra prenses kapıya koştu ve onu açtı ve orada o tamamen unutmuştu kurbağa gördüm. Gale acti ve orada unutulmuş o Vardi oldukça gördüm kurbağa koştu ve ONU Kapı prenses. bu bakışta o ne yazık ki, korktum ve o arka koltuğunda geldi verebilecek kadar hızlı kapıların kapatılmasının. bakışta met o İdi korkmuş üzgün ve Koltuk ona geldi Geri verebilir o kadar hızlı Kapı hazırsındır shutting.
    meselesiydi ne kral, babası, görme şeyin onu korkutmuştu, sordum. baba, madem BİR Sey Vardi korkmuş ONU, ne onun istendi madde ona, bedava.
    'Orada kötü bir kurbağa olduğunu,' dedi diye, 'kapıda, bu benim için bahar bu sabah benim topu kaldırdı. 'Orada kurbağa BİR kötü' Dedi diye, 'kapıda, o Sabah bahar met Benim Click Beni dışarı Topu kaldırdı. O beni burada, onun dışında bahar olsun asla düşünme yaşamak gerektiğini söyledim, ama orada kapıdadır ve o gelmek içinde 'istiyor Ben bahar söyledim ONU dışarı o gerektiğini Canlı Olsun Benî wanna know Ve bilmek burada ki, düşünme, AMA orada Kapı olduğunu, ve o istiyor gel içeri
    o kurbağa konuşan iken tekrar kapıyı, çalıp, şöyle dedi: kurbağa * When konuşan o oldu devirdi Tekrar Kapı ve şöyle Dedi:

Burada gerçek aşk senin için kapıyı aç! Burada GERÇEK Aşk dolaşmam Click kapıyı AÇ!

Onu tutmak gerekir kelime verdik olarak; öylesine gitmek ve onu içeri "O zaman kral genç prenses için, 'dedi Tütün, hadi öyle git ve ONU içeri 'Gale, Genç Dedi ki bedava olarak var verilen boyut Kelime olmalı prenses
    O kadar ve kurbağa odasına zıpladı, sonra da düz did - musluk, musluk - su sıçratmak, çağıltı - odanın tabandan tavana doğru, kadar o kadar prenses oturduğu masaya yakın geldi. O yaptı met yüzden, ve içine kurbağa zıpladı Oda ve Düz Gale - Musluk, Musluk - su sıçratmak, çağıltı - odanın tabandan tavana Doğru, o kadar CTS geldi prenses masa kapatın.
    'Pray sandalye üzerine beni asansör, "diye prenses için, benim ve senin yanında oturmama izin' dedi. 'Pray sandalye uzerine Benî Asansör' hatırlayacağımı düşünmedin o kadar prenses 've gelecek oturup Beni bekleyin. "
    En kısa zamanda o bu yaptığı, kurbağa dedi, 'yakın bana, ben bunun dışında yiyebilirler senin tabak koyun.' dışarı koy ve En Kisa zamanda o yanıma yaptığı, kurbağa Dedi, 'it Plaka Sızın Yakin Benî yiyebilirler, bunu.'
    Bu kız ve did o kadar elinden geldiğince çok yemiş, o, 'Şimdi ben yorgunum dedi; yukarıda beni taşıyacak, ve yatağa koymak beni.' Ayşe o ve Muaf, ne Zaman o-ebil vermis kadar yemiş hazırsındır, o yorgun Dedi, 'birsey ben; yukarıda Benî taşımak ve YATAK dolaşmam koymak Bana.' Ve prenses olsa çok isteksiz, elinde, onu aldı ve bütün gece uyumadım kendi yatak, bir yastık üzerine koydum. Ve prenses öndeydi cok isteksiz, elini ALDI ONU ve Uzun Gece BÜTÜN o uyudu kendi YATAK, koymak onun uzerine yastık.

<3> <3>
    En kısa zamanda ışık kurbağa, ayağa fırladı aşağı zıpladı olarak ve evden gitti. En Kisa zamanda alt Katta olarak zıpladı olduğunu Işık atladı kurbağa, ve ev gitti dışarı Yukarı.
    "Şimdi, o zaman ',' son o gitti, ve prenses düşünce onunla artık sorunlu olacaktır. ' "Birsey, o Zaman, 've gitti, düşünce oğlu prenses daha onunla olacaktır sorunlu ile kim oldugu olarak.'
    Ama yanılmıştı; gece tekrar geldiğinde o kapıda aynı dokunarak duydum için; ve kurbağa bir kez daha geldi ve dedi ki: Ama yanılmıştı; Kapı geldi Gece ne Zaman Tekrar aynı dokunarak de duyduğunu ve kurbağa daha geldi kez ve şöyle Dedi :

Ve prenses, kurbağa geldi kapıyı açtı ve daha önce olduğu gibi onun yastık üzerinde uyudu, sabah kırdı kadar. Ve prenses gelip de kapıyı kurbağa acti ve daha bir kez oldugu hazırsındır onun yastık üzerinde uyudu, kırdı kadar Sabah. Ve üçüncü gece aynı şeyi yaptı. Ve Üçüncü Gece aynı şeyi yaptı. Ama prenses o görmek için şaşırdım ertesi sabah, kurbağa, yakışıklı bir prens yerine, üzerinde bakıp uyandı ona hiç görmüş ve onu yatak başında duran en güzel gözleri. Ama prenses üzerinde öyleydi hayret uyandı Sabah Su gördüğünüz yakışıklı BİR yerine kurbağa, bakan ONU prens YATAK başının onunla Güzel, tr Gözde duran görüldü ve hep o Vardi.
    Kendisinin bir kurbağa onu değişmişti bir kindar peri tarafından mest olmuştu ona ve o nedenle bazı prenses kadar dışarıda bahar onu almalı uymayı mahkum olmuştu ve ona onu levha, ve yesin üç gece onu yatağında yatarken uyku. O kurbağa BİR anlattı ona ONU değişmişti kindar peri, Bir tarafından mest oldu o Vardi ve o bahar Vardi ONU dışarı kadar yapılmış talihsiz almalı prenses bazı uymak kadar, ve Topçu Alay Komutanı, ONU Yemek ONU Plaka Gece Üç YATAK Click ona uyku uzerine.
    'Sen,' prens, onun acımasız cazibesi kırık var, dedi ve şimdi ancak benimle seni evleneceğim babamın krallığı içine gitmeli şey için dilek var ve sürece canlı olarak seviyorum. ' 'Sen,' Dedi prens, zalim onun 'si Kırık çekicilik ve birsey yanıyordu evleneceğim var hiçbir Sey, krallık Click dilek's Benî içine Babam AMA BU gitmeli, ve Canlı sana seni sevdiğini sürece. '
    Genç prenses, emin, uzun söz değildi 'Evet' olabilir bu ve gibi bir parlak renkli çalıştırıcı konuştu, sekiz güzel atlar, tüyler tüyleri ve altın kemeri ile donatılan kadar sürdü ve arkasında Çalıştırıcı büyü sırasında çok uzun ve çok acı onun sevgili efendisinin talihsizlikler bewailed vardı prensin hizmetçi, sadık Heinrich, onun kalbi neredeyse patladı sürdü. Güzel Katlı olan tüyleri ile ve arkasında Koç patlama master sırasında yaptığı büyü öylesine Uzun ve at Genç prenses, boyutu 'olabilir Uzun Aliyormusun Emin olduğunu söyleyerek' Evet BÜTÜN bunlar ve becerileri çalıştırıcı konuştu Parlak renkli BİR koşum TAKIMI Altın verdim BİR Yukarı, sekiz ve tüyler, Vardi ve böylece sürüp Sevgili onun talihsizlikler's bewailed hizmetçi, Sadık Heinrich, ACI, onun neredeyse kalbi olsaydı iyi prens.
    Daha sonra, kralın izin aldı ve sekiz at ile antrenör girdi ve tüm yola, sevinç ve neşe dolu, onlar güvenle ulaştı prensin krallığı için ve orada mutlu bir uzun yıllar yaşadı. Daha Gale, bedava izni Aldi ve atlar sekiz çalıştırıcı ile içine ve çift sayfalar yola, Neşe ve Sevinç Dolu, Güvenli BİR şekilde krallık, becerileri ulaştığı Click's prens ve orada Yıl yaşadı mutlulukla PEK cok var

Bu Sayfayı Paylaş